Nordens beste utforsykelister møtes!

7.8.2017 12:05 | Fatstone TV

Søndag 13. august møtes Nordens beste utforsykelister på Hafjell! Fatstone TV sender LIVE fra finalene fra klokken 13.30.

Foto: Bendik S Henriksen

Den 13. august vil nok en gang den berømte World Cup løypa i Hafjell Bike Park være åpnet for ritt. I samarbeid med Hafjell Bike Park inviterer Sportsklubben Rye til den tredje delfinalen i Scandinavian downhill cup 2017. Fatstone TV sender LIVE fra finalene som starter 13.30.

Den gjeve leder-trøya vil deles ut i junior-, senior- og masterklassene, men det vil også kåres vinnere blant barn, ungdommer og mosjonister! "Arrangør vil etterstrebe å merke en løype som er gjennomførbar for nybegynnere, samtidig som den er utfordrende for de aller beste! Enten du har ambisjoner om å bli Skandinavias nye mester i utforsykling eller kun ønsker å utfordre deg selv eller en venn, så er dette en perfekt anledning og arena!" sier rittleder Stine Haugom.

Med oss som ekspertkommentator har vi med oss Brage Vestavik og Frikk Hess-Bolstad som desverre ikke kan stille selv på grunn av sykdom.

Fatstone TV gleder seg til fart og spenning fra World Cup løypa så det er bare å TUNE IN!

Foto: Bendik S Henriksen