Avarn Security

Nokas får ekstra oppmerksomhet på årskonferansen til NHO 2018

9. januar arrangeres NHOs årskonferanse i Oslo som samler eliten av norske bedriftsledere og politikere. Dette er Norges desidert største næringslivskonferanse og blant innlederne finner vi både statsminister Erna Solberg og Petter Stordalen. Konsernsjef Heine Wang i Nokas skal også på scenen. Årets tema er: Verdien av arbeid.
Heine Wang er CEO og grunnlegger av det som i dag er Nokas AS, Nordens største aktører innen sikkerhetsløsninger og kontanthåndtering. Wang har vært med på hele reisen fra begynnelsen til i dag hvor konsernet har 9.500 ansatte.

Under årskonferansen neste uke har Nokas blitt invitert, som en av tre norske bedrifter, til å fortelle mer om hvordan Nokas har bygget seg opp til å bli Nordens ledende sikkerhetsaktør, og hva som kreves for å lykkes de neste årene.

NHO har signalisert at Nokas blant annet er valgt fordi konsernet har hatt en eventyrlig vekst og har en spennende historie å fortelle. Konsernet har også med årene blitt en betydelig arbeidsgiver både i Norge og i Norden.

- Suksesshistorien om Nokas høster stor oppmerksomhet, sier Heine Wang. Jeg er både glad og ydmyk for annerkjennelsen vi nå får ved at vi er invitert til å fortelle mer om hvordan vi tenker til landets elite av næringslivsledere og politikere.

Kan du røpe litt om budskapet ditt?

- Etter snart 31 år har vi i dag en virksomhet som omsetter for nærmere 5 milliarder, har virksomhet i seks land og rett i underkant av 10.000 ansatte, sier han. Den viktigste suksess faktoren er hardt arbeid, fokus på mål, struktur (orden i bakgården) og ikke minst rekruttere, beholde og bygge opp kompetanse. Den må vi tørre å fortelle om.

Heine forteller også at han vil lette litt på sløret omkring videre strategi, hvor nok både kompetanse, lønnsomhet og nye vekstområder blir noen av stikkordene under seansen.

- Fremtiden er spennende og vi er sultne på å utvikle oss videre. Årskonferansen til NHO har høy oppmerksomhet både blant næringslivsledere, politikere og hos media. Dette er en fin anledning til å markere oss som en ledende totalleverandør av sikkerhet og kontanthåndtering i Norden, sier en entusiastisk konsernsjef.

På NHOs egne arrangementsider står det blant annet:

- Verdien av arbeid er enorm, både for enkeltmennesket, bedriftene og samfunnet som helhet. Flest mulig i jobb sikrer velferden vår og et godt samfunn å leve i for alle. Derfor trenger Norge bedrifter som skaper verdier og bevarer arbeidsplasser, sier NHO-sjef Kristin Skogen Lund.

Under NHOs årskonferanse 9. januar skal man se på hvordan man sammen kan møte et arbeidsliv i rask endring og sørge for at bedriftene utvikles og vokser, at flere kommer i arbeid og at vi kan fortsette å ha et godt velferdstilbud.

Om Avarn Security

Avarn Security
Alf Bjerkes vei 1

915 02580http://www.avarnsecurity.no

Avarn Security er en ledende nordisk sikkerhetsleverandør til offentlige og private virksomheter. Avarn Security er en totalleverandør av sikkerhet i det nordiske markedet innenfor alarm- og vakttjenester, flyplass-sikkerhet, industrivern, beredskapsløsninger og cash handling. Konsernet har ca. 16.000 medarbeidere i Norge, Sverige, Danmark og Finland med hovedkontor i Oslo.

Følg pressemeldinger fra Avarn Security

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Avarn Security på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Avarn Security