nLogic feirer kvinnedagen med å annonsere at en ny dame er ansatt, velkommen Martine!

1. mars. startet Martine Jacobsen Mørk som ny account manager i nLogic. Hun blir en del av salgsteamet for offentlig sektor, sammen med Jacob Fehn og Eirik Børke. Med stadig nye anbud som skal besvares, og vinnes, styrkes nå teamet i takt med veksten.

Martine er 25 år, født og oppvokst i Oslo. Hun har tidligere jobbet i DNB, og var klar for ny bransje og nye utfordringer.
- Jeg var klar for forandring, og ser frem til å jobbe i en ny og spennende bransje hvor det stadig skjer endringer.

Martine har erfaring med rådgivning, og ser frem til å møte eksisterende og nye kunder og skape nye kunderelasjoner. Hun har bokstavelig talt fått en kickstart, rett på 2 dagers intern utviklingsworkshop med nLogics salgsavdeling, nLogic Juniper Networks Day førstkommende torsdag, og nLogics vinter-hyttetur til helgen.

- Jeg har allerede fått et veldig bra inntrykk av nLogic, med mange forskjellig typer, stor åpenhet, og en genuin interesse for faget og for hverandre. Jeg gleder meg til å komme i gang med spennende offentlige prosjekter og nye kundeforhold!

nLogic tilbyr rådgivning, design, implementering og support av virksomhetstilpassede løsninger innen nettverk, it-sikkerhet og datasenter. Vi samarbeider med markedsledende teknologipartnere, og er sertifisert som Cisco silver partner, Palo Alto gold partner og Juniper Elite partner. Gjennom erfaring og kompetanse kan vi utvikle og levere optimale nettverksløsninger for din bedrift.