Norwegian Outlet

Nike åpner sin første butikk i Norge

9.3.2016 12:22 | Norwegian Outlet

Norwegian Outlet forventer storinnrykk når Nike i morgen åpner dørene til sin første butikk i Norge noensinne.

Butikken blir den største butikken i "Merkevarebyen", med et areal på hele 800 m2, fullspekket av Nike sine mest kjente kategorier og med alle varer til outletpriser. "Det har tatt omlag åtte år med dialog og forhandlinger, og vi er stolte og ydmyke over å endelig kunne ønske et superbrand som Nike velkommen", sier Einar Sørland, daglig leder i Norwegian Outlet.

Nike er verdens største sportsmerke, og sponser tusentalls kjente atleter som blant annet Tiger Woods, Roger Federer, Christiano Ronaldo, Suzann Pettersen og det norske fotballslandlaget.

Einar Sørland, daglig leder Norwegian Outlet, mobil 911 444 66

Om Norwegian Outlet

Norwegian Outlet
Vestbyveien 155
1540 Vestby

974 74 070http://www.norwegianoutlet.no
Norwegian Outlet åpnet 3. juni 2010, og er Norges eneste outlet senter, også kalt «merkevareby». Den består av 45 enkeltstående butikker som alle selger kjente merkevarer til mellom 30 og 70 prosent, hele tiden. Butikkene eies og drives i hovedsak av merkevarene selv. Merkevarebyen ligger 25 minutter sør for Oslo. Utvalget består først og fremst av merkeklær, men også sko, sportsutstyr, interiør, kjøkkenutstyr og bøker er å finne i egne butikker. Merkevarebyen på 12 500 kvadratmeter omfatter også to serveringssteder og 800 parkeringsplasser. Norwegian Outlet eies av Glastad Farsund AS og Fortus AS.

Følg saker fra Norwegian Outlet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Norwegian Outlet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Norwegian Outlet

Norwegian Outlet bygger sin andre merkevareby på Ålgård utenfor Stavanger14.10.2014 12:45Pressemelding

Etter fire år med gode resultater og sterk vekst hos Norwegian Outlet på Vestby utenfor Oslo, er eierne nå klare for å satse videre. Rogaland er, etter Oslo, en av de regionene i Norge med flest innbyggere. Det er en svært internasjonal region med landets sterkeste kjøpekraft. Styreleder Hans Petter Hagen i Norwegian Outlet har saumfart Rogaland etter den best mulige beliggenheten, og etter grundig vurdering av flere gode alternativer, har styret i Norwegian Outlet valgt å etablere seg på Ålgård.