Nedleggelse av Ragn-Sells AS mottaksanlegg i Stavanger, driften vil fortsette

Ragn-Sells AS legger ned sitt mottak- og behandlingsanlegg for avfall på Randaberg i Stavanger. Nedleggelsen vil være gjeldende fra 01. januar 2019.

Ragn-Sells AS vil fortsette sin virksomhet i Stavanger og resten av Rogaland gjennom samarbeid med en lokal avfallsleverandør. Dette betyr at deler av avfallet vil bli levert til en lokal samarbeidspartner. Omstillingen vil ikke påvirke avfallstjenester som Ragn-Sells tilbyr i Rogaland.

Overkapasitet av mottak- og behandlingsanlegg i Stavanger er utgangspunktet for at Ragn-Sells har bestemt seg for til å legge ned sitt anlegg på Randaberg for å benytte seg av mer sentrale anlegg i regionen. Ragn-Sells AS avdeling Stavanger vil fortsette med å tilby samme kundeløsninger og servicegrad som i dag.

Fokus fremover vil være miljøvennlige og moderne avfallstjenester og effektive transportløsninger.

Ved spørsmål kontakt:

Burkhard Rüther
Regionsjef

Marcus Hedkvist
Avdelingsleder

Informasjon om GDPR og nyhetsbrev4.6.2018 11:32Aktuelt

Nye personvernregler (GDPR) For oss i Ragn-Sells er personvern viktig, og i forbindelse med den nye loven som omhandler databeskyttelse (GDPR) trenger vi ditt samtykke for å sende deg relevant informasjon også i fremtiden. Motta relevant informasjon Vi kommer til å sende ut 4-6 nyhetsbrev i året med relevant informasjon for din bedrift. Hvis du ønsker å motta disse, kan du melde deg på her. Oppdatert policy for personvern Som kunde av Ragn-Sells skal du være trygg på at vi behandler dine personopplysninger etter gjeldende lover og regler, vi har i forbindelse med GDPR oppdatert våre retningslinjer for personvern. Husk at du når som helst kan kontakte oss for å: Be om å få slettet dine personopplysninger Endre dine personopplysninger Få tilgang til alle personopplysninger vi har lagret om deg Avregistrere deg fra våre nyhetsbrev