Canal Digital satellitt

Nær avtale for Canal Digital og TV 2

Canal Digital og TV 2 har forhandlet 44 timer på overtid, og har kommet langt i arbeidet med å finne en ny avtale. Partene er enige om å gi hverandre nødvendig tid for å lande en endelig distribusjonsavtale for TV 2s kanaler hos Canal Digital.

Partene er enige om å gi hverandre nødvendig tid for å lande en endelig distribusjonsavtale for TV 2s kanaler hos Canal Digital.

Canal Digitals kunder sto lenge i fare for å miste TV 2s kanaler, men kan nå glede seg til å heie på Norge når de møter Island i kveldens fotballkamp.

– Denne avtalen vil være svært viktig for både TV 2 og Telenor. Vi er enige om at vi trenger noe mer tid og har klart å bli enige i flere vesentlige spørsmål. Det er fortsatt enkelte diskusjoner som gjenstår, men det er svært sannsynlig at vi kommer fram til en god avtale for våre kunder, sier Ragnar Kårhus, administrerende direktør i Canal Digital.

For mer informasjon:

• Tormod Sandstø
    Kommunikasjonsdirektør, Canal Digital
    tormod.sandsto@canaldigital.no / tlf: +47 909 43 215

• Telenor Norge pressetelefon: 800 80 900

• Karen Sylte Hammeren
    Kommunikasjonssjef Telenor Broadcast Holding

Om Canal Digital satellitt

Canal Digital satellitt

Følg saker fra Canal Digital satellitt

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Canal Digital satellitt på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Canal Digital satellitt