Nå kan du vinne en ŠKODA CITIGO e iV

Allerede 8. april åpnet ŠKODA Norge for at kunder kunne reservere ŠKODA sin første helelektriske bil, CITIGO e iV, og dermed sikre seg prioritet i forhåndssalget. Torsdag 23.05 ble bilen vist frem for første gang under Hockey-VM i Bratislava, og nå kan du vinne den praktiske, fireseters bybilen med rekkevidde på inntil 265 km etter WLTP-standarden.

Vinn en ŠKODA CITIGO e iV.

ŠKODA gir nå bort en bil til én av de 1000 første som reserverer, kjøper og får utlevert en CITIGO e iV. Det vil si at den heldige vinneren får refundert hele kjøpesummen når bilen hentes ut hos forhandler. Totalt begrenser ŠKODA Norge antall reservasjoner til 1.000 i forhåndssalg, noe som gir betydelige vinnersjanser for de som setter seg på reservasjonslisten. Alle de som står på reservasjonslisten blir automatisk med i trekningen, og kan være den heldige vinneren av en helt ny, ŠKODA CITIGO e iV når vinneren trekkes ved lansering av bilen i juni neste år. Vinneren kåres etter at alle forhåndsreserverte kunder har inngått kontrakt og fått utlevert bilen.

- Vi ønsker å skape merverdi og tilby våre kunder som deltar i forhåndssalget av CITIGO e iV muligheten til å være en del av noe eksklusivt. Dette er definitivt en slik mulighet for de 1.000 deltakerne i forhåndssalget, i tillegg er det gode vinnersjanser. Vi gleder oss stort til å introdusere ŠKODA CITIGO e iV en bil som appellerer til mange ulike kundegrupper og kan dekke mange ulike behov – og en lykkelig eier får i tillegg bilen kostnadsfritt, sier Thomas Meiner, direktør for ŠKODA Norge i Harald A. Møller AS .

Les mer om konkurransen og ŠKODA CITIGO e iV på skoda.no

Reserver din plass i forhåndssalget av ŠKODA CITIGO e iV

Vinn en ŠKODA CITIGO e iV.

240 33 300http://www.skoda-auto.no

ŠKODA presenterer seg som elektrisk, smart, innovativ på bilutstillingen i Genève1.3.2019 08:32:58 CETPressemelding

ŠKODA VISION iV gir et konkret blikk mot merkets helelektriske framtid, og produsentens neste trinn mot eMobility. ŠKODA KAMIQ: Ny urban SUV for det europeiske markedet. ŠKODA SCALA: et friskt tilskudd kompaktbilklassen fra ŠKODA AUTO. ŠKODA FABIA R5: Neste utviklingstrinn for den mest suksessfulle rallybilen i WRC 2. Pressekonferanse på ŠKODA’s utstillingsstand den 5. mars kl. 09.40. ŠKODA vil presentere sin fulle bredde av mobilitetstjenester på bilutstillingen i Genève 5. – 17.mars. Konseptbilen Vision iV gir et konkret blikk mot den første helelektriske ŠKODA basert på den modulære elektriske plattformen (MEB). Med nye KAMIQ utvider den tsjekkiske produsenten sin suksessfulle SUV-familie inn i det voksende segmentet for urbane SUV-er, og SCALA blir et friskt i tilskudd i kompaktbilklassen for ŠKODA. På årets bilutstilling i Genève vil ŠKODA presentere seg som et «Simply Clever»-selskap for innovative mobilitetstjenester. Med VISION iV viser ŠKODA spennende smakebiter av en elektris