Vrengen Maritime

Nå kan du kjøpe din drømmebåt på nett

Vrengen Maritime AS på Tjøme har siden slutten av 90- tallet levert båter, motorer og opplagstjenester til fornøyde hyttekunder primært i Vestfold. I sin videre nettsatsing vil de nå ut til ett bredere publikum og kunne levere skreddersydde båter til sine nye og eksisterende kunder.

Vrengen Maritime åpner for kjøp av båt gjennom sin nettbutikk. Foto: Vrengen Maritime

- Endelig kan vi tilby salg av båt, motorer og båthengere direkte fra vår nettside, forteller Jørn Hennig, daglig leder hos Vrengen Maritime.
Som ett steg i videre satsing mot en digital kjøpstilværelse har Vrengen Maritime det siste året jobbet med optimalisering av nye hjemmesider med mulighet for butikkfunksjoner. Det er også utarbeidet en digital kalkulator som beregner priser basert på ønsket tilleggsutstyr og valg av motoreffekt.

- Vi har tatt ett valg om å følge i fotsporene til Elon Musk i Tesla ved å utfordre bransjen med en digital kjøpsopplevelse som gjør det enklere for våre kunder og handle en skreddersydd og komplett sommeropplevelse via noen enkle tastetrykk, tilføyer Jørn Hennig.
Handler du din neste båt via vrengenmaritime.no kutter vi også 3% av ordinær pris og gir deg en rabatt på handelen. Slik gjør vi det billigere for våre kunder å handle båt på nett.

Vår nye nettbutikk er knyttet opp mot en betalingsløsning hvor kunden betaler 5% depositum av totalbeløpet, og hvor restbeløpet blir fakturert etter at orderen har blitt gjennomgått av ett salgsteam hos oss.
- På denne måten kan vi sikre våre kunder mot eventuelle feil i ordre, før båten blir sendt til bestilling, sier Anders Sperre, selger hos Vrengen Maritime.

Vrengen Maritime fører pr dags dato kjente merkevarer som Nordkapp, Sting, Anytec,Pioner,Zodiac, Evinrude og Respo- båthengere.

Bilder

Daglig leder Jørn Hennig.
Selger Anders Sperre ser frem til en digital salgsopplevelse.

Om Vrengen Maritime

Vrengen Maritime
Ferjeodden 14
3145 Tjøme

33 39 22 60https://vrengenmaritime.no

Siden slutten av 90- tallet har Vrengen Maritime levert båt, motor og opplagstjenester til fornøyde kunder over hele Vestfold. Vi fører kjente merkevarer som leverer topp kvalitet og ikke minst kjøreglede til alle våre kunder. Vår filosofi går ut på å yte maks for våre kunder både når det kommer til leveranse av båt, men også vedlikehold, reparasjoner og klargjøringer av din båt før sesongen.

Følg saker fra Vrengen Maritime

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Vrengen Maritime på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.