Talkmore

Nå introduserer Talkmore fri fart og wifi-tale for bedre innendørsdekning

Nå er det slutt på hastighetsbegrensninger i mobilnettet for alle lavprisselskapets kunder – uten tillegg i prisen.

– Jeg er sikker på at mange kan kjenne seg igjen i irritasjonen ved tregt nett når man skal strømme video eller sende store vedlegg på mobilen. Med fri fart får nå alle samme hastighet uavhengig av operatør, slik at du får full utnyttelse av telefonen uansett hvor du befinner deg, sier Camilla Amundsen, administrerende direktør i Talkmore.

Hastighetens betydning for kundene har vært omdiskutert, og det er gjerne en del forvirring rundt hvilket mobilabonnement som har det beste tilbudet til den laveste prisen.

– Nå blir det enklere å navigere og velge ut fra bruk og størrelse på datapakkene, sier Amundsen.

Wifi-tale for bedre innendørsdekning

For deg som sliter med dårlig taledekning i hjemmet introduserer lavprisselskapet nå også nyheten wifi-tale. Det åpner for at du kan bruke mobilen som normalt og sende data over trådløst nettverk selv der det ikke er mobildekning, men innlagt fast bredbånd.

Denne teknologien støttes av de fleste nyere mobiler og kan enkelt settes opp under innstillinger.

Camilla Amundsen,

Mail: ca@talkmore.no

Om Talkmore

Talkmore er Telenor Mobil’s lavprisbrand. Etablert i 2004 og kjøpt av Telenor i 2007.

Første norske mobilselskap med internetbaserte mobilabonnement.  I 2014 vinner av EPSI prisen for mest fornøyde mobilkunder. Sterk årlig kundevekst (16 %).

Om Talkmore

Talkmore

815 68 680https://www.talkmore.no

Talkmore er billig og enkel mobiltelefoni uten bindingstid og innmeldingsavgift. Vi benytter Telenors landsdekkende mobilnett, så du er sikret best dekning.

Følg saker fra Talkmore

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Talkmore på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Talkmore