Nå får «Funkygine» en egen serie

Jørgine «Funkygine» Vasstrand er en av Norges største profiler i sosiale medier og på blogg. De siste årene har hun engasjert seerne i «Bloggerne». Nå skal hun og hennes spreke familie dele sitt spennende liv i «Funkyfam». - Det er helt sykt stort å få en egen serie, og jeg er veldig spent, sier Jørgine Vasstrand.

Jørgine "Funkygine" Vasstrand og Morten Sundli. Foto: TV 2/Bjørn Wad.

I dokusåpen «Funkyfam» blir vi med hjem til en familie litt utenom det vanlige. I serien følger vi Jørgine og ektemannen fotballspilleren Morten Sundli i en innholdsrik tid når de bestemmer seg for å flytte ut av leiligheten i Oslo, og inn i sitt nye hus på Jessheim.

I serien blir vi også godt kjent med resten av storfamilien. Jørgines mamma Trude og lillebror Noah (17) bor i Ålesund, men er også mye i Oslo for å avlaste og hjelpe til med barna. Silas og Emil er Jørgines tvillingbrødre på 21 år. De utdanner seg til personlig trenere og ønsker å følge i søsterens fotspor.
– Jeg er veldig stolt av hele gjengen og gleder meg til å vise frem flere sider av familien min, sier Jørgine.

Det blir både tårer, latter og høy temperatur - i en familie med sterke bånd.
– Vi er en helt vanlig familie, med dine, mine og våre barn, konflikter og hverdagssituasjoner som andre kan kjenne seg godt igjen i. Vi er åpne og ærlige og deler det vår hverdag byr på – på godt og vondt. Dette blir spennende, avslutter Jørgine.

Jørgine har markert seg som en av landets største influensere og er en av helgens fire finalister til publikumsprisen i «Gullruten».

– Jørgine har veldig mye å by på og er en populær profil i «Bloggerne». Det er et naturlig steg for oss at hun nå får en egen serie, og vi er glade for at hun vil dele mer av både seg selv og familien i den nye dokusåpen «Funkyfam». Vi gleder oss til å se mer av denne spreke familien, sier Jarle Nakken, programredaktør i TV 2.

«Funkyfam» får premiere på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo denne høsten.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Bloggerne, God morgen Norge, God kveld Norge, barne-tv, Premier League, utenlandske serier, barne-tv og C More-innhold.

916 05 816nina.engh@tv2.no

Jørgine "Funkygine" Vasstrand og Morten Sundli. Foto: TV 2/Bjørn Wad.
Jørgine "Funkygine" Vasstrand. Foto: TV 2/Bjørn Wad.