Nå blir det «God morgen Norge» fra Aker Brygge

I høst flytter det populære morgen-talkshowet inn et splitter nytt tv-studio på Aker Brygge i Oslo.
Glad gjeng som gleder seg til å flytte inn i nytt studio på Aker Brygge til høsten. F.v. Vår Staude, Espen Fiveland, Wenche Andersen, Siri Nilminie Avlesen-Østli og Peter Moi Bubresko. Foto: Håvard Solem, TV 2.

- Vi gleder oss til å flytte inn i dette lokalet på Aker Brygge til høsten, med denne helt unike plasseringen i Oslo, sier redaksjonssjef Sissel Randsborg i «God morgen Norge»..

Med nytt studio vil TV-seerne våkne opp med noe av det flotteste Oslo har å by på, og både ute og inne byr dette på helt nye muligheter for det populære programmet. Aker Brygge ligger midt i hjertet av Oslo, og rommer en rekke restauranter, butikker og andre fasiliteter som spesielt tiltrekker seg oslofolk og tilreisende.

– At vi flytter programmet til helt nye lokaler vil utvilsomt løfte «God morgen Norge». Vi får vær og by rett inn i studio og videre ut i de tusen hjem. Uteområdene er fantastiske, vi ligger rett i sjøkanten. I tillegg vil studioet få store vindusflater, sier Sissel Randsborg.

Det har lenge vært et ønske å komme opp fra TV 2-kjelleren i Karl Johansgate og ut i lysere omgivelser. Her får man super utsikt over indre Oslofjord og rett mot historiske Akershus Festning.

– Bydel Aker Brygge er svært fornøyd med at TV 2 skal begynne sendinger fra Aker Brygge hver dag, året igjennom. Og det at TV 2 gjennom «God morgen Norge» etablerer seg her på Aker Brygge, vil gi oss en unik oppmerksomhet og øke folks oppmerksomhet om brygga og alt vi kan tilby, sier Thomas Nygård, Destinasjonssjef Aker Brygge.

Håvard SolemKommunikasjonsrådgiver Gutta på tur, Heltenes kamp, Petter uteligger, Kjendisrestauranten, God morgen Norge, God kveld Norge

Tel:934 35 922 / 55 90 80 28hvl@tv2.no