Business Wire

MyHeritage er oppnevnt som hovedsponsor for the Eurovision Song Contest 2019

Share

MyHeritage, det ledende, globale slektshistorie og DNA-selskapet, er i dag blitt oppnevnt som hovedsponsor for Melodi Grand Prix 2019 av den Europeiske Kringkastingsunionen (EBU). MyHeritage har, som arrangementets hovedsponsor, fått omfattende global assosiasjon og arrangement, media og digitale rettigheter i forbindelse med den kommende sangkonkurransen som vil finne sted i Tel Aviv.

Denne pressemeldingen inneholder multimedia. Se hele pressemeldingen her: https://www.businesswire.com/news/home/20180926005471/no/

MyHeritages tjenester gjør det lett for hvem som helst, hvor som helst, å begi seg ut på en fascinerende oppdagelsesferd for å finne sine røtter. Ved hjelp av MyHeritage DNA-testen, MyHeritages integrerte slektstre-bygging-platform (Family Tree Builder) og samlinger bestående av ni milliarder historiske dokumenter, hjelper MyHeritage millioner av mennesker til å oppdage sine familiers fortid, og til å forstå hvordan de selv passer inn i den globale menneskelige mosaikken.

Dette samarbeidet med Eurovisjonens sangkonkurranse kommer kort tid etter at MyHeritage har blitt den mest populære slektshistorie- og DNA tjeneste-leverandøren i Europa. Dette som en følge av den økende interessen for DNA-testing for å finne ukjente slektninger og etniske opprinnelser.

MyHeritage kommer til å jobbe i tett samarbeid med the EBU det kommende året, ved å fokusere på den rike arven til Melodi Grand Prix og avdekke relasjonene mellom vinnere, deltagere og tilhengere av showet.

Jon Ola Sand, EBUs toppsjef for Eurovision Song Contest, sier at “vi er glade for å ha MyHeritage ombord som Presenting Partner for Eurovision Song Contest 2019. Dette nye partnerskapet er det perfekte tilskudd; det støtter opp om våre kjerneverdier av mangfold og inkludering, samtidig som vi samler de forskjellige land og nasjonaliteter i oppdagelsen og kreativitetens ånd.”

“Vi er glade for å samarbeide med Eurovision Song Contest,” sier Aviram Levi, sjef for markedføringsavdelingen ved MyHeritage. “Eurovision Song Contest er en av verdens største sammenkomster som feirer kulturelt mangfold og kreativitet, og MyHeritage deler disse verdiene. Ved å hjelpe mennesker til å styrke båndene til sine slektninger, ved å etablere et forhold til sine slektshistorier og opprinnelseskulturer, etablerer man en forståelse for at selv om vi alle er unike, har vi også flere ting til felles og er mer forbundet enn vi selv er klare over”.

Semifinalene for neste års Eurovision Song Contest finner sted 14. og 16. mai 2019, og den store finalen går av stabelen 18. mai på EXPO International Convention Center i Tel Aviv, Israel. Show-produksjonen skjer i samarbeid mellom Israels offisielle kringkaster KAN og EBU.

Om MyHeritage

MyHeritage er Europas ledende tjenesteleverandør for slektshistorie og DNA-testing, med hundre millioner registrerte brukere rundt om i verden. Som teknologisk utviklingsleder har MyHeritage endret slektshistorie til en aktivitet som er tilgjengelig og umiddelbart givende. Selskapets globale brukersamfunn har tilgang til et massivt bibliotek av historiske dokumenter, den mest varierte, internasjonale samlingen av slektstrær og banebrytede søke- og matching-teknologier.

MyHeritage DNA ble lansert i 2016. Den er en teknologisk avansert, rimelig DNA-test som avdekker etniske opprinnelser og finner hittil ukjente slektninger. Millioner av familier setter sin lit til at MyHeritage på en enkel måte kan hjelpe dem til å finne nye slektninger, oppdage deres etniske opprinnelser og å verdsette slektshistorier, fortidens og nåtidens, til glede for kommende generasjoner. MyHeritage er tilgjengelig på 42 språk. www.myheritage.no.

Om EBU

European Broadcasting Union (EBU) er verdens fremste establisement for allmenne mediatjenester (PSM), og målet er å gjøre PSM uunværlig. EBU har 119 medlemsorganisasjoner fordelt på 56 europeiske land og ytterligere 33 assosierte medlemmer i Asia, Afrika, Australasia og i Nord- og Sør Amerika. Dets medlemmer opererer nesten 2000 TV- og radio-kanaler, i tillegg til mange online plattformer. Totalt når disse et publikum med over en milliard mennesker rundt om i verden, via kringkasting på over 160 forskjellige språk.

EBU arbeider for å sikre en bærekraftig fremtid for offentlig media-tjenester, ved å gi sine medlemmer innhold i verdensklasse. Det varierer fra nyheter til sport og musikk, og til å bygge videre på grunnleggende solidaritet og samarbeid til å skape et senter for læring og samarbeid.

Eurovision Services, EBUs forretningsdel, har et utmerket globalt rykte og er den foretrukne leverandøren av medietjenester for mange medieorganisasjoner og idrettsforbund rundt om i verden.

EBU har kontorer i Brussel, Roma, Dubai, Moskva, New York, Washington DC, Singapor og Beijing. Hovedkontoret ligger i Genève.

Les mer om EBU på www.ebu.ch.

To view this piece of content from cts.businesswire.com, please give your consent at the top of this page.

Contact information

MyHeritage
Rafi Mendelsohn, +44-(0)207-193-1854
Direktør for PR & Social Media
pr@myheritage.com

About Business Wire

Business Wire
Business Wire
24 Martin Lane
EC4R 0DR London

+44 20 7626 1982http://www.businesswire.co.uk

(c) 2018 Business Wire, Inc., All rights reserved.

Business Wire, a Berkshire Hathaway company, is the global leader in multiplatform press release distribution.

Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

Antognolla at International Hospitality Investment Forum: Growing Interest in the Italian Market from Hotel Operators and Investors25.4.2024 16:39:00 CEST | Press release

Antognolla Resort & Residences joined world-class hospitality experts at the Hospitality Investment Forum EMEA (IHIF EMEA) on 15-17 April in Berlin. With over 2,500 attendees this year, IHIF EMEA remains one of the largest gatherings of industry professionals in the region. Hospitality experts and event participants reaffirmed the growing interest among hotel operators in Italy, evident from the number of prestigious international brands entering the Italian market. The hospitality market in the country is becoming more identity-driven, with the majority of hotel keys in the upscale and luxury category being branded. International operators are increasingly attracted to the country year by year: almost 70% of the properties in the pipeline will belong to international chains by 2026. Andrey Yakunin, Chairman of the Board of Directors of Antognolla Resort & Residences commented: “As international experts discussed during IHIF, identity-driven, branded projects are set to become the lead

Digital Transformation’s Next Era: Generative AI and Laserfiche 12 at 2024 Empower Conference25.4.2024 16:30:00 CEST | Press release

Preparing organizations for the next AI-driven phase of digital transformation is on the agenda at the 2024 Empower conference, hosted by Laserfiche — the leading SaaS provider of intelligent content management and business process automation — in Las Vegas through April 25. Laserfiche shines a spotlight on solutions that reduce complexity and accelerate information flow across the enterprise to help organizations manage increasing amounts of data. Empower attendees got an early look at the latest Laserfiche AI features, including Laserfiche AI Document Summarization. The new offering, powered by generative AI, eliminates tedious sifting through documents by generating concise summaries of documents containing either text or transcribed audio. Laserfiche AI Document Summarization, which represents one milestone in the Laserfiche AI vision to transform the workplace, will be available in the upcoming Laserfiche Cloud release on April 30, 2024. “At Laserfiche, we believe AI will impact p

Alpha Blue Ocean Group and Europlasma, Expert in Depollution Solutions, Announce the Signing of a New €30 Million Financing Agreement25.4.2024 16:00:00 CEST | Press release

Environmental Performance Financing (EPF), a subsidiary of the Alpha Blue Ocean group, is proud to announce its collaboration with Europlasma (ALEUP:FP), a leader in depollution, material recovery, and decarbonation solutions, for the establishment of a bond financing arrangement. This financing aims to support the Group's growth and development, particularly in key initiatives such as: The acquisition of MG-Valdunes: Europlasma has obtained the green light for the acquisition of MG-Valdunes' business assets, a crucial step towards strengthening industrial sovereignty and relaunching Valdunes' historic activities. The development of the Forges de Tarbes: Funds will also be allocated to increasing the production capacities of the Forges de Tarbes, which are facing growing demand, particularly in the defense sector. The continued development of historical activities: A significant portion of the funds will be dedicated to the ongoing development of depollution, decarbonation, and hazardo

Interactive Brokers Announces Extended Trading Hours for US Treasury Bonds25.4.2024 16:00:00 CEST | Press release

Interactive Brokers (Nasdaq: IBKR), an automated global electronic broker, today announced a significant expansion of trading hours for US Treasury bonds on its platform. Clients around the world can now trade US Treasury bonds for 22 hours each day. The trading session closes daily at 5:00 pm Eastern Time (ET), reopens at 8:00 pm Eastern Daylight Time (EDT) and continues until 5:00 pm the following day. During Eastern Standard Time (EST), the market operates from 7:00 pm to 5:00 pm. This is a significant extension from the previous nine hours per day. This groundbreaking expansion caters especially to Interactive Brokers' global clients, allowing them to trade US Treasuries during their local trading hours. In addition, all clients are now able to respond swiftly to global market news and economic events as they occur, regardless of time or location. "The extension of trading hours for US Treasury bonds represents a significant enhancement to our offerings," said Thomas Frank, Executi

Cannatrol, Creators of Breakthrough Postharvest Cannabis Technology, Receive Two European Patent Approvals25.4.2024 14:03:00 CEST | Press release

Cannatrol, the creators of the only total dry, cure and store system for the cannabis industry, announced today the approval of two European patents for its Vaportrol® Technology, protecting the proprietary technology throughout the European Union. “As the European cannabis industry grows, demand for precision drying, curing and storage technologies continues to expand,” said David Sandelman, co-founder, COO and CTO of Cannatrol. “Cannatrol’s proven environmental-control system ensures top-quality cannabis through a repeatable, consistent process, and it’s appropriate for any scale of cultivation, from large-scale greenhouse production to home growers.” Cannatrol’s patented postharvest technology is proven to increase yields and curing efficiency, and delivers on average 16% higher terpene retention when compared to traditional drying and curing methods, according to independent testing by The Cannabis Research Coalition. Throughout drying, curing and storage, the environment will stay

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye