ice

Mye data for pengene med iceUng

ice lanserer «iceUng», et helt nytt mobilabonnement i Norges nye mobilnett som gir mye data for pengene for alle under 24 år.
Nå lanseres iceUng, et nytt mobilabonnement for de under 24 år gjennom kampanjen "Stemmer verdt å lytte til". For det er nettopp mange unge stemmer det er verdt å lytte til, og de har mye bra på hjertet. Med iceUng i Norges nye mobilnett får de mye data til en god pris. Foto: ice

- Vi fortsetter å utfordre den tradisjonelle mobilbransjen. Du skal få mye igjen for å bytte til ice og Norges nye mobilnett, og nå har vi gjort det enda mer attraktivt for de unge å bytte til oss, sier Eivind Helgaker, adm. direktør i Ice.

Nå lanseres iceUng, et nytt mobilabonnement for de under 24 år. For kun 249 kroner i måneden får du 10 GB med data i Ice sitt eget nett, Ice+. Fri tale, SMS og MMS er inkludert, og du kan enkelt oppgradere til Data Frihet med hele 1,000 gigabyte data for kun 99 kroner ekstra.

- I år har vi hatt en rekke lanseringer som utfordrer de etablerte mobilaktørene og presser prisene nedover, til gode for forbrukerne. Først Data Frihet i februar, etterfulgt av markedet første gratisabonnement for barn, iceJunior, i juni. Når vi nå går ut med iceUng, er det nok en bekreftelse på at ice med sitt nye mobilnett driver den økte konkurransen i det norske mobilmarkedet, sier Helgaker i ice.

Dette får du med iceUng:

• 10 GB data i ice+
  • Fri tale, SMS og MMS inkl. EU
  • Rollover Data
  • Fri hastighet
  • Kostnadsstyring (Nyhet i appen!)

Med iceUng abonnement kan du også kjøpe ekstra data, utenlandspakke, Data Frihet og kombinere med kjøp av telefoner med og uten finansieringsløsning (eksempelvis MobilBytte eller Rentefri Delbetaling). Datapakken gjelder i ice sitt eget mobilnett, ice+, men 2 av 10 gigabyte kan også brukes utenfor ice+. Bor du i en del av landet som inntil videre ikke er dekket av ice+, bør du vurdere et annet abonnement.

Mer informasjon om iceUng

Bli kjent med Norges nye mobilnett, ice+

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Stemmer verdt å lytte til

Bilder

Hovedkontoret i Nydalen, Oslo Foto: ice
Adm.dir i ice, Eivind Helgaker Foto: Terje Borud

Om ice

ice
Nydalsveien 18B

21 00 00 00http://www.ice.no

Vår visjon er å vokse ytterligere som en unik og annerledes mobiloperatør, som hver dag kjemper for å bli Norges mest anbefalte selskap.