Møt 145 boligeksperter på helgens store Boligmesse i Trondheim Spektrum

15.11.2016 11:45 | Compass Fairs

Til helgen 18. - 20. november fylles Trondheim Spektrum opp med hele 145 boligeksperter – det er tid for årets store Boligmesse.

Helgens Boligmesse er en av tyve boligmesser i 2016. Arrangøren Compass Fairs har holdt på i 20 år, og har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste tre årene. Denne høsten har besøket fortsatt å øke.

- Vi kan friste med en ekstra innholdsrik Boligmesse i år, opplyser Ronny Bjørnsen, prosjektleder fra arrangøren Compass Fairs. - Alle som skal i gang med prosjekter hjemme eller på hytta, vil oppleve et eldorado av inspirasjon, eksperthjelp og ikke minst en unik mulighet til å spare penger på de gode messeprisene, supplerer kollegaen Rudi Rørstad.

I år som i fjor er det hyttegate på messen. Med totalt 15 husleverandører på plass, kan dessuten alle som er på boligjakt få full oversikt over tilbudet i regionen. I tillegg får publikum snakke med eksperter på alt de trenger til sine prosjekter.

- Her finner man et unikt utvalg av byggevarer, bad, VVS, kjøkken, trapp, tak, gulv, peiser og ovner, solskjerming, interiør, farge, utemiljø – og mye mer, frister Bjørnsen. Han oppfordrer publikum til å ta turen på fredag om de kan, da det ofte er den roligste dagen, og en super mulighet til å sikre seg god tid med uthvilte eksperter.

- Siden det er cupfinale i helgen, bør alle benytte sjansen til å besøke oss først for å sikre seg de gode tilbudene – det er et helt år til neste gang vi kommer, smiler han.

Med så mange utstillere på plass, er det dessuten smart å planlegge besøket godt, og sette av god tid så man rekker å få med seg alt. - Å gå eller ta buss er å anbefale siden parkeringsfasilitetene ved Trondheim Spektrum fort vil fylles opp. Må du kjøre bil, bør du sjekke ledigp.no for å få oversikt over ledige parkeringsplasser i nærheten, anbefaler Rørstad.

Se messeavis med program og utstilleroversikt.

Nytt i år: Vinn oppussing for 1 million
«Sinnasnekker’n» Otto Robsahm kommer lørdag og søndag. Begge dagene holder han foredrag om kreative ting man kan gjøre i hjemmet, og lørdag leder han konkurransene «Handy Girl» og «Ballongslippet». Nytt i år er messekonkurransen «Jakten på Otto». Premien er oppussing for 1 million kroner utført av Otto og hans team, og på søndag trekkes to finalister som går videre til finalen i mars 2017.

Les mer på www.boligmesse.no

Åpningstider: Fredag kl. 12 – 19  Lørdag kl. 10 – 18  Søndag kl. 10 – 17

Prosjektledere:

Rudi Rørstad, tlf. 482 03 030, e-post: rudi@boligmesse.no
Ronny Bjørnsen tlf. 482 24 813, e-post: ronny@boligmesse.no

Det vanker eksperthjelp fra mange bransjer på helgens Boligmesse. Foto: Bård Gundersen
Lørdag kl. 14  arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse
Lørdag kl. 14 arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse
I "Jakten på Otto" kan en heldig vinner få oppussing med Otto Robsahm og hans team, verdt 1 million kroner. Man må besøke Boligmessen for å delta. Foto: Bård Gundersen

Vinn kjøkken og treff 60 utstillere på helgens Boligmesse i Nordlandshallen27.3.2017 10:40Pressemelding

Skal du skal kjøpe nytt kjøkken, fornye det du har, eller satser du på å vinne et splitter nytt kjøkken? Da er helgens Boligmesse i Nordlandshallen i Bodø et smart sted å dra 31. mars – 2. april. – Vi har 60 utstillere med gode tips, eksperthjelp og tilbud til deg som skal pusse opp, bygge nytt eller bytte bolig, sier prosjektleder Ronny Bjørnsen fra arrangøren Compass Fairs AS.