Møller Bil Stavanger ble Årets Volkswagen-forhandler

Utnevnelsen «Årets Forhandler Volkswagen personbil 2018» gikk til Møller Bil Stavanger.

Glade vinnere fra Møller Bil Stavanger og representanter fra importøren.

- Det er en stor glede for oss å utnevne Møller Bil Stavanger til Årets forhandler, sa Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen under prisutnevnelsen 12. januar 2019.

Årets forhandler deles ut til en forhandler som har levert svært gode resultater i mange år, og spesielt i 2018, innen områdene salg, service og kundetilfredshet. Forhandleren må også ha oppnådd meget gode økonomiske resultater.

- Det som kjennetegner årets vinner er at de har mange flinke engasjerte medarbeidere i alle avdelinger som står på for bedriften, hverandre og kundene. Hele teamet er alltid positive, viser et brennende engasjement for Volkswagen og sammen skaper de utrolige resultater. Forhandleren er fremoverlent, innovativ og har svært fornøyde kunder. Møller Bil Stavanger utviser en stor grad av engasjement, og har et meget godt og tett samarbeid med importøren på alle nivåer, sa Edvardsen-Eibak om årets vinner.

- Målet vårt er at våre kunder skal trives hos oss og være svært fornøyd med den service vi yter, enten de besøker verkstedet, deleavdelingen eller salgsavdelingen. Vi er veldig glade og takknemlige for å motta utmerkelsen Årets Volkswagen-forhandler, sier Jan Olav Fikstvedt, daglig leder i Møller Bil Stavanger.

I 2018 ble 813 biler registrert fra Møller Bil Stavanger, som ga forhandleren en markedsandel på 16% i Stavanger.

Glade vinnere fra Møller Bil Stavanger og representanter fra importøren.
Harald Edvardsen-Eibak, direktør Volkswagen