Norges idrettsforbundNorges idrettsforbund

Minner om fagseminar og debatt i anledning idrettens kvinnedag

Norges idrettsforbund inviterer til fagseminar og debatt i anledning idrettens kvinnedag, fredag 8. mars kl. 09.00 - 11.30 på Meet (M4), Ullevaal stadion. Inngang Sognsveien 75 D.

Opplever medlemmene at idretten gir like muligheter for alle kjønn, eller er idretts-Norge i for stor grad forbeholdt det mannlige kjønn?

Se hele programmet her.

Fagseminaret og debatten streames på idrettsforbundet.no

For påmelding og intervjuforespørsler, vennligst kontakt Finn Aagaard, kommunikasjonsansvarlig i Norges idrettsforbund.

Gro Holstad er ansatt som organisasjonssjef NIF sentralt15.5.2019 12:27:05 CESTPressemelding

Gro Holstad (56) har takket ja til stillingen som organisasjonssjef NIF sentralt. Hun har siden 2014 vært generalsekretær i Voksenopplæringsforbundet. Før det kom hun fra stillingen som assisterende generalsekretær i Diabetesforbundet hvor hun var i 12 år. Gro kjenner idretten god da hun både har vært ansatt og hatt styreverv i Bedriftsidrettsforbundet i mange år. Hun har også bidratt i utvalg oppnevnt av NIF og samarbeidet med særforbund og idrettskretser.