Minimalistiske franske balkonger

Q-railing har lansert et helt nytt og innovativt rekkverksystem: Easy Glass® View. Disse minimalistiske, franske balkongene i glass gir utsikt og sikring mot fall fra vinduer som går fra gulv til tak. En av løsningens viktigste egenskaper er den raske og intuitive installasjonen.

Easy Glass View overbeviser med sitt nesten usynlige design. De slanke, vertikale profilene som holder glassplatene på plass sørger for at ingenting forstyrrer utsikten. Det nye systemet kan brukes til å bygge franske balkonger som er opptil 3300 mm brede og 1400 mm høye. Som med alle produkter fra Q-railing er Easy Glass View grundig testet og sertifisert, skriver Q-railing i en pressemelding til glassportal.no

Easy Glass View lover deg en høy grad av fleksibilitet, fordi det er designet med tanke på montering i tre ulike måter: på fasade, i vinduskarm eller på rammen rundt vinduet. Montering av glass er dessuten raskt og enkelt: Klikkfunksjonen sørger for at panelene blir godt festet til aluminiumsprofilene.

Aluminiumsprofilene i Easy Glass View kan pulverlakkeres. Dermed kan du velge en farge som står i stil til resten av bygningen, for eksempel vindusrammer eller fasade. Resultatet er et sterkt visuelt uttrykk.