Nasdaq GlobeNewswire

Merchants' insight: Gen Z to shop in-store as much as online

Die letzte Acapture-Studie bestätigt, dass der Einzelhandel bis 2020 persönlicher, interaktiver und grenzübergreifend werden MUSS

Amsterdam, Niederlande - 04.05.2017 - Acapture, ein globales, datengetriebenes, grenzübergreifendes PSP-Unternehmen, hat die Ergebnisse der neuen Studie mit dem Titel Zukunftstrends des Verbraucherverhaltens veröffentlicht. Der Bericht betrachtet die Vorlieben der jüngsten und größten digitalen Verbraucher - die Millenium- und Z-Generationen, und bestätigt, dass der Einzelhandel bis 2020 persönlicher, interaktiver und grenzübergreifend werden MUSS.

Beide Verbrauchergruppen wurden mit Zugang zu konstanter Internetverbindung geboren oder sind damit aufgewachsen und sind somit kompetente grenzübergreifende Online-Shopper. Die Studie zeigt auch auf, dass die Verbraucher der Z-Generation sowohl persönliche Interaktionen als auch digitale Kontakte schätzen und es vorziehen, ihre Käufe über alle Plattformen und Kanäle, von Mobiltelefonen, tragbaren Geräten bis hinzu in-Store-Shopping, vorzunehmen. Die Hälfte dieser Verbraucher kommuniziert lieber persönlich, trotz der problemlosen Nutzung der Internettechnologie, wobei zwei Drittel lieber in-Store shoppen.

"Beim Verbraucherverhalten beobachten wir alle Aspekte," erklärt Gijs op de Weegh, Geschäftsführer bei Acapture. Während die Millenniumgeneration komplett online kommuniziert, kehrt unsere jüngste Generation zu den traditionellen Shoppingkanälen zurück und zieht persönliche Kontakte sowie die Entwicklung sozialer Kompetenzen vor."

Dieser neue Fokus auf offline-Erfahrungen ist ein wichtiger Punkt für die Zukunftsplanung von Einzelhändlern. Qualität und Markenethik sind für die Generation Z wichtiger als der Preis. Zudem werden persönliche Interaktionen erwartet. Diese Studie zeigt, dass "grenzübergreifend" mehr als nur ein Stichwort ist, es sollte heutzutage das wichtigste Kriterium für alle Händler sein.

Laut der Studie tätigen 40 % der Verbraucher einen zusätzlichen Kauf, wenn sie in einem Geschäft eine Click-and-Collect-Bestellung vornehmen. Daher bleibt für einen Händler Click-and-Collect eine der effektivsten Möglichkeiten, online- und offline-Kanäle zu verbinden und Umsätze zu erhöhen. Die physische Anwesenheit bietet die Möglichkeit, eine einprägsame persönliche Dienstleistung zu schaffen, die Verbrauchern eine zusätzliche Vertrauensebene und eine umfassende, 360 Grad Markenerfahrung bietet.

Die Studie erklärt weiterhin, dass Händler, welche persönliche und interaktive Angebote machen wollen, dies über Data Science, künstliche Intelligenz und maschinelles Lernen erreichen können. Intelligente Datenanalyse kann zur Vorhersage zukünftiger Trends, Wahrscheinlichkeiten und Einkaufsgewohnheiten verwendet werden, um mit zielgerichtetem Marketing arbeiten zu können. Unternehmen nutzen Data Science als wichtigstes Werkzeug, um Innovationen, Produktionsvorgänge, Kundenzentrierungen und Kundenwachstum umzusetzen.

"Maschinelles Lernen gewinnt im Handel immer mehr Bedeutung," erklärt Gijs op de Weegh. "Intelligenz bedeutet nicht nur Daten zu lesen, sondern daraus zu lernen und an neue Quellen anzupassen, um verlässlichere, wiederholbare Kaufentscheidungen und bessere Ergebnisse zu erreichen."

Weitere Einblicke in das Verbraucherverhalten und Möglichkeiten zu grenzübergreifenden Angeboten, verbundenen Technologien, virtuellen Realitäten sowie künstlichen Intelligenzen finden Sie kostenlos in der aktuellen Acapture-Studie Zukunftstrends des Verbraucherverhaltens.

Über Acapture

Acapture ist ein Tochterunternehmen von Payvision, eines der weltweit am schnellsten wachsenden globalen Karten-Acquiring-Netzwerke. Acapture wurde von der Holländischen Zentralbank als Zahlungsinstitution lizenziert, und maximiert zusammen mit Payvision die Umsätze der Händler. Zudem werden die Händlerunternehmen global über eine komplett datengetriebene grenzübergreifende Zahlungslösung gefördert, die Zahlungen auf allen Ebenen verwalten kann, vom Checkout über die Zahlung bis zur Abrechnung.

Zusammen mit dem Mutterunternehmen Payvision wurde Acapture 2017 bei den MPE-Awards in Berlin als bestes PSP-Unternehmen ausgezeichnet, welches sich auf die Umsatzmaximierung für Händler und Marktplätze mit internationalen Ambitionen spezialisiert hat. Das Acapture-System umfasst SlicePay für die vereinfachte Mittelvergabe an verschiedene Parteien aus einer einzelnen Transaktion, Data Science-Management für verbesserte Autorisierungsraten, eine eintägige Integration über eine RESTful API, flexible und konsolidierte Berichterstattung, optimierter Abstimmungsprozess, globales Karten-Acquiring und ermöglicht den Umgang mit mehr als 80 der beliebtesten alternativen Zahlungsmethoden mit über 160 Währungen.

Weitere Information über Acapture besuchen Sie unter www.acapture.com und folgen Sie uns auf Twitter @Acapture_Global, LinkedIn, Facebook, YouTube und Corporate blog.

Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an:

Alina Geosanu | Assistentin für Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation; E-Mail: alina@payvision.com

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Acapture BV via Globenewswire

Om Nasdaq GlobeNewswire

Nasdaq GlobeNewswire
One Liberty Plaza - 165 Broadway
NY 10006 New York

+1 212 401 8700http://www.nasdaqomx.com

NASDAQ (NASDAQ: NDAQ) is a leading provider of trading, exchange technology, information and public company services across six continents.

Følg saker fra Nasdaq GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Nasdaq GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Nasdaq GlobeNewswire

CrownBio Launches an Innovative Grant Program to Fund Advancements in Preclinical Oncology Research17.11.2017 18:07Pressemelding

SANTA CLARA, Calif., Nov. 17, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Crown Bioscience, a wholly-owned subsidiary of Crown Bioscience International (TWSE:ticker 6554) and a global drug discovery and development services company providing translational platforms to advance oncology, inflammation, cardiovascular and metabolic disease research, announces the launch of a grant program supporting oncology research scientists which provides funding for projects that show promise for scientific advancement of Patient Derived Xenograft (PDX) technology. Research Grants up to $50,000 will be awarded to projects focused on accelerating the pace of preclinical innovation and novel PDX methodologies that improve clinical predictions with sound science. The program offers an opportunity for investigators to receive funding for projects that may not receive support through traditional funding channels. Submitted proposals will be reviewed and selected by CrownBio's Scientific Steering Committee with the goa

Barings Backs Sentinel Capital Partners in Acquisition of Nekoosa17.11.2017 17:00Pressemelding

CHARLOTTE, N.C., Nov. 17, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Barings, one of the world's leading asset management firms, announced today that it served as Lead Agent on a senior secured credit facility to support Sentinel Capital Partners in its acquisition of Nekoosa ("Nekoosa" or the "Company"). Headquartered in Nekoosa, Wisconsin, the Company is a leading manufacturer of specialty paper and film products used in the graphics and commercial print markets, including application and pressure-sensitive tapes, specialty synthetic papers, sheeted digital and offset grade carbonless paper, and extruded film products. Nekoosa serves a highly diverse base of more than 70,000 commercial print and graphics shops in 65 countries. Barings served as lead senior lender on the transaction, which included a senior term loan and a revolving credit facility. "Sentinel is pleased to have Barings' support on our investment in Nekoosa," said Scott Perry, a partner with Sentinel Capital Partner

At SC17, ExaScaler and PEZY Computing Unveil Gyoukou Supercomputer with a High Combined Green500/Top500 Ranking16.11.2017 23:29Pressemelding

ExaScaler and PEZY Computing Also Take Top Three Green500 Positions DENVER, Nov. 16, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- At SC17, ExaScaler and PEZY Computing unveiled their Gyoukou supercomputer whose Green500 and Top500 rankings attest to a unique combination of high efficiency and computing power. The Gyoukou supercomputer is installed at the Yokohama Research Institute in Japan. (Video: PEZY Liquid immersion cooling) PEZY supercomputers leverage 48V Factorized Power, a high efficiency, high density power distribution architecture. PEZY's CPUs are co-packaged with Vicor's Power-on-Package ("PoP") Modular Current Multipliers ("MCMs"), which enable efficient, direct 48V to sub-1V current multiplication at the XPU. ExaScaler and PEZY Computing also achieved the #1, #2 and #3 positions on the Green500. These supercomputer system installations also utilize 48V Factorized Power. Come see us at SC17 at Booth 633 where ExaScaler / PEZY Computing will be

ELS Educational Services, Inc. Launches New Vacation English Program Starting January 201816.11.2017 20:59Pressemelding

New York, New York, Nov. 16, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- ELS Educational Services, Inc. - one of the leading language services providers worldwide - has launched a new vacation English language program, ELS Language Experience+, which is set to begin enrollment for January 2018. "Here at ELS, our students and their English language goals always come first, and we are proud to introduce ELS Language Experience+ as an exciting new addition to the many quality programs we offer them," said ELS Chief Operating Officer, Reiji Terasaka. "This conversation-oriented, flexible new vacation English program allows students to make the most of their English instruction while gaining an invaluable cultural experience at the same time." ELS Language Experience+ concentrates on everyday speaking, communication skills and discussion, within a flexible course structure (three or six hours of study per day). Courses offered include: Everyday English, Grammar in Action, D

Global SD-WAN Partnership between CallTower and Aryaka to Deliver High-Performance Cloud Communication Solutions to Global Enterprises16.11.2017 16:02Pressemelding

SAN MATEO, Calif., Nov. 16, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Aryaka, the leading global SD-WAN provider, today announced a new partnership with CallTower, an industry-leading unified communications and collaboration company, to provide global enterprise customers with fast and reliable, high-quality cloud service connectivity.  CallTower's partnership with Aryaka will deliver improved performance of their unified communications solutions to global enterprise customers. CallTower has linked their data centers with the Aryaka global network to deliver secure, reliable connectivity with quality of service guarantees for mission critical real-time communication applications. CallTower Cisco and Microsoft unified communications solutions, including Cloud Contact Center customers will now be able to add Aryaka's global SD-WAN service to further optimize, and enhance reliability over a secure network.  "In addition to our unified communications offering, we have seen tremendous growth i

Gunvor Secures US $1.39 Billion Revolving Credit Facility16.11.2017 15:00Pressemelding

Gunvor Group Ltd / Gunvor Secures US $1.39 Billion Revolving Credit Facility . Processed and transmitted by Nasdaq Corporate Solutions. The issuer is solely responsible for the content of this announcement. Strong bank support for Group strategy results in substantial over-subscription GENEVA, Nov. 16, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- Gunvor Group Ltd ("Gunvor" or the "Group") has signed a US $1.39 billion Revolving Credit Facility ("RCF") in favour of Gunvor International B.V. and Gunvor SA (the "Borrowers"). The RCF, launched at US $1 billion, was substantially over-subscribed, drawing in US $1.81 billion, a record high for the facility. The RCF was scaled back to accommodate the needs of the Group, which will use the funds to finance general corporate purposes and working capital requirements. "Gunvor continues to receive considerable support from both its exis

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom