Nasdaq GlobeNewswire

Merchants' insight: Gen Z to shop in-store as much as online

Die letzte Acapture-Studie bestätigt, dass der Einzelhandel bis 2020 persönlicher, interaktiver und grenzübergreifend werden MUSS

Amsterdam, Niederlande - 04.05.2017 - Acapture, ein globales, datengetriebenes, grenzübergreifendes PSP-Unternehmen, hat die Ergebnisse der neuen Studie mit dem Titel Zukunftstrends des Verbraucherverhaltens veröffentlicht. Der Bericht betrachtet die Vorlieben der jüngsten und größten digitalen Verbraucher - die Millenium- und Z-Generationen, und bestätigt, dass der Einzelhandel bis 2020 persönlicher, interaktiver und grenzübergreifend werden MUSS.

Beide Verbrauchergruppen wurden mit Zugang zu konstanter Internetverbindung geboren oder sind damit aufgewachsen und sind somit kompetente grenzübergreifende Online-Shopper. Die Studie zeigt auch auf, dass die Verbraucher der Z-Generation sowohl persönliche Interaktionen als auch digitale Kontakte schätzen und es vorziehen, ihre Käufe über alle Plattformen und Kanäle, von Mobiltelefonen, tragbaren Geräten bis hinzu in-Store-Shopping, vorzunehmen. Die Hälfte dieser Verbraucher kommuniziert lieber persönlich, trotz der problemlosen Nutzung der Internettechnologie, wobei zwei Drittel lieber in-Store shoppen.

"Beim Verbraucherverhalten beobachten wir alle Aspekte," erklärt Gijs op de Weegh, Geschäftsführer bei Acapture. Während die Millenniumgeneration komplett online kommuniziert, kehrt unsere jüngste Generation zu den traditionellen Shoppingkanälen zurück und zieht persönliche Kontakte sowie die Entwicklung sozialer Kompetenzen vor."

Dieser neue Fokus auf offline-Erfahrungen ist ein wichtiger Punkt für die Zukunftsplanung von Einzelhändlern. Qualität und Markenethik sind für die Generation Z wichtiger als der Preis. Zudem werden persönliche Interaktionen erwartet. Diese Studie zeigt, dass "grenzübergreifend" mehr als nur ein Stichwort ist, es sollte heutzutage das wichtigste Kriterium für alle Händler sein.

Laut der Studie tätigen 40 % der Verbraucher einen zusätzlichen Kauf, wenn sie in einem Geschäft eine Click-and-Collect-Bestellung vornehmen. Daher bleibt für einen Händler Click-and-Collect eine der effektivsten Möglichkeiten, online- und offline-Kanäle zu verbinden und Umsätze zu erhöhen. Die physische Anwesenheit bietet die Möglichkeit, eine einprägsame persönliche Dienstleistung zu schaffen, die Verbrauchern eine zusätzliche Vertrauensebene und eine umfassende, 360 Grad Markenerfahrung bietet.

Die Studie erklärt weiterhin, dass Händler, welche persönliche und interaktive Angebote machen wollen, dies über Data Science, künstliche Intelligenz und maschinelles Lernen erreichen können. Intelligente Datenanalyse kann zur Vorhersage zukünftiger Trends, Wahrscheinlichkeiten und Einkaufsgewohnheiten verwendet werden, um mit zielgerichtetem Marketing arbeiten zu können. Unternehmen nutzen Data Science als wichtigstes Werkzeug, um Innovationen, Produktionsvorgänge, Kundenzentrierungen und Kundenwachstum umzusetzen.

"Maschinelles Lernen gewinnt im Handel immer mehr Bedeutung," erklärt Gijs op de Weegh. "Intelligenz bedeutet nicht nur Daten zu lesen, sondern daraus zu lernen und an neue Quellen anzupassen, um verlässlichere, wiederholbare Kaufentscheidungen und bessere Ergebnisse zu erreichen."

Weitere Einblicke in das Verbraucherverhalten und Möglichkeiten zu grenzübergreifenden Angeboten, verbundenen Technologien, virtuellen Realitäten sowie künstlichen Intelligenzen finden Sie kostenlos in der aktuellen Acapture-Studie Zukunftstrends des Verbraucherverhaltens.

Über Acapture

Acapture ist ein Tochterunternehmen von Payvision, eines der weltweit am schnellsten wachsenden globalen Karten-Acquiring-Netzwerke. Acapture wurde von der Holländischen Zentralbank als Zahlungsinstitution lizenziert, und maximiert zusammen mit Payvision die Umsätze der Händler. Zudem werden die Händlerunternehmen global über eine komplett datengetriebene grenzübergreifende Zahlungslösung gefördert, die Zahlungen auf allen Ebenen verwalten kann, vom Checkout über die Zahlung bis zur Abrechnung.

Zusammen mit dem Mutterunternehmen Payvision wurde Acapture 2017 bei den MPE-Awards in Berlin als bestes PSP-Unternehmen ausgezeichnet, welches sich auf die Umsatzmaximierung für Händler und Marktplätze mit internationalen Ambitionen spezialisiert hat. Das Acapture-System umfasst SlicePay für die vereinfachte Mittelvergabe an verschiedene Parteien aus einer einzelnen Transaktion, Data Science-Management für verbesserte Autorisierungsraten, eine eintägige Integration über eine RESTful API, flexible und konsolidierte Berichterstattung, optimierter Abstimmungsprozess, globales Karten-Acquiring und ermöglicht den Umgang mit mehr als 80 der beliebtesten alternativen Zahlungsmethoden mit über 160 Währungen.

Weitere Information über Acapture besuchen Sie unter www.acapture.com und folgen Sie uns auf Twitter @Acapture_Global, LinkedIn, Facebook, YouTube und Corporate blog.

Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an:

Alina Geosanu | Assistentin für Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation; E-Mail: alina@payvision.com

This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.
The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.
Source: Acapture BV via Globenewswire

Om Nasdaq GlobeNewswire

Nasdaq GlobeNewswire
One Liberty Plaza - 165 Broadway
NY 10006 New York

+1 212 401 8700http://www.nasdaqomx.com

NASDAQ (NASDAQ: NDAQ) is a leading provider of trading, exchange technology, information and public company services across six continents.

Følg saker fra Nasdaq GlobeNewswire

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Nasdaq GlobeNewswire på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Nasdaq GlobeNewswire

SEMAFO Inc. : Q4 and Annual 2017 Production and Costs in Line23.1.2018 00:59Pressemelding

Boungou 80% Complete - Continues on Time, on Budget MONTREAL, Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- SEMAFO Inc. (TSX:SMF) (OMX:SMF) reports 2017 production of 206,400 ounces at an all-in sustaining cost of $943 per ounce. As a result, the Corporation has beat its revised production and met its cost guidance for the year. Mana In the fourth quarter, Mana produced 49,500 ounces of gold at a total cash cost1 of $667 per ounce and all-in sustaining cost2 of $987 per ounce Annual production of 206,400 ounces, slightly ahead of 2017 guidance of 190,000 to 205,000 ounces Total cash cost1 for 2017 of $655 per ounce All-in sustaining cost2 for 2017 of $943 per ounce, in line with guidance of $920 to $960 per ounce Gold sales of 205,300 ounces generated 2017 revenues of $259 million ($1,261 per ounce) Mining Operations Mana, Burkina Faso Three-month period Year ended December 31, ended December 31, 2017 2016 Variation 2017 2016 Variation Tonnes processed 653,500 714,200 (8%) 2,739,900 2,753,300 - He

Atico Reports 2017 Fourth Quarter and Full Year Production Results22.1.2018 22:30Pressemelding

VANCOUVER, British Columbia, Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Atico Mining Corporation (the "Company" or "Atico") (TSXV:ATY) (OTC:ATCMF) is pleased to announce operating results for the three and twelve month periods ended December 31, 2017 from its El Roble mine. Production totaled 5.33 million pounds of copper with 2,972 ounces of gold for the fourth quarter ("Q4 2017") and 20.63 million pounds of copper with 10,923 ounces of gold in concentrates for the full year 2017. "Atico has successfully concluded its fourth full year of operating the El Roble mine, exceeding 2017 guidance while achieving the highest annual production results to date," said Fernando E. Ganoza, CEO. "In the upcoming year, we will focus on increasing mineral resources through aggressive exploration at the El Roble mine and the surrounding prospective 6,600 hectare land package, to continue growing production and expanding the operation." Fourth Quarter and Full Year Operational Highlights Fourth Quarter Producti

Banque Fédérative du Credit Mutuel: Post Stabilisation Notice22.1.2018 18:54Pressemelding

PARIS, Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Banque Fédérative du Credit Mutuel Post Stabilisation Notice HSBC (contact: Syndicate desk, telephone: +44 207 992 8066) hereby gives notice that no stabilisation (within the meaning of the rules of the Financial Conduct Authority) was undertaken by the Stabilisation Manager(s) named below in relation to the offer of the following securities. Issuer: Banque Fédérative du Credit Mutuel Guarantor (if any): na Aggregate nominal amount: GBP 450,000,000 Description: 1.375% due Dec 2021 Offer price: 99.872 Stabilising Managers: HSBC & Goldman Sachs This announcement is for information purposes only and does not constitute an invitation or offer to underwrite, subscribe for or otherwise acquire or dispose of any securities of the Issuer in any jurisdiction This information is provided by RNS The company news service from the London Stock Exchange Contacts: RNS Customer Services 0044-207797-4400 rns@londonstockexchange.com http://www.rns.com This announ

Claroty Wins Inaugural S4 ICS Detection Challenge22.1.2018 18:42Pressemelding

Product Takes Top Spot in both Asset Discovery and Threat Detection Phases NEW YORK, Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Claroty, an innovator in operational technology (OT) network protection, today announced that it was crowned winner of the inaugural S4 ICS Detection Challenge, which took place at the S4x18 Conference in Miami. Claroty's Continuous Threat Detection product claimed top honors in both the Phase I - Identification and Phase II - Detection segments of the challenge. During Phase I, contestants consumed network traffic captured from 15 different sites at an unidentified West Coast (U.S.) oil and gas company. The contestants were required to use their products to identify industrial control system (ICS) assets on the network and provide a view of how the assets were communicating. Contestants were rewarded for discovering assets, identifying specific details about them and were given bonus points for unique insights. Scoring was designed to test the products themselves, rat

CEO optimism booms despite increasing anxiety over threats to growth22.1.2018 18:30Pressemelding

· Optimism in global economic growth reaches record level and rises in all countries · US reinforces its lead on China as a target market for growth in 2018 · Over half of CEOs expect their headcount to increase · Terrorism, geopolitical uncertainty, cyber and climate change rise as threats to growth DAVOS, Switzerland, Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- A record-breaking share of CEOs are optimistic about the economic environment worldwide, at least in the short term. That's one of the key findings of PwC's 21st survey of almost 1,300 CEOs around the world, launched today at the World Economic Forum Annual Meeting in Davos. Fifty seven percent of business leaders say they believe global economic growth will improve in the next 12 months. It's almost twice the level of last year (29%) and the largest ever increase since PwC began asking about global growth in 2012. Optimism in global growth has more than doubled in the US (59%) after a period of uncertainty surrounding the election (201

ShoCard Meets EU's GDPR 'Privacy by Design' Standards through its Identity Management Solutions22.1.2018 16:12Pressemelding

Blockchain-based identity management platform addresses provisions of EU data legislation CUPERTINO, Calif., Jan. 22, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- ShoCard, a leading blockchain-based identity management system (IMS), today announces its technology meets the European Union's (EU) new regulatory framework for data, known as the General Data Protection Regulation (GDPR), "Privacy by Design" standards. The IMS removes the necessity for authentication data to be stored on organization databases. Instead, it is stored completely on the user's mobile device, secured with their private key and shared via the blockchain. Affected EU-based companies, as well as U.S.-based and other foreign-based companies, processing or holding the personal data of persons residing in the EU, no matter where they are located or where its data is processed within the region, are expected to have GDPR compliant solutions in place ahead of the legislation's enforcement date of May 25, 2018. With user privacy at the cor

I vårt presserom finner du alle våre siste saker, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom