MENY tilbakekaller Vegan Aioli 250 g MENY

Det er påvist listeria i én enkelt holdbarhet av Vegan Aioli MENY. Produkt merket med holdbarhetsdato 19. oktober 2018 kalles derfor tilbake.

Produkt: Vegan Aioli 250 g MENY, levert av Matbørsen for MENY.

Holdbarhetsdato: 19. oktober 2018

• Forbrukere bes kaste produktet eller returnere det til butikken det er kjøpt i for refusjon

• Produktet er allerede fjernet fra butikk

• Tilbakekallingen gjelder kun én enkelt holdbarhet: 19. oktober 2018.

Pressehenvendelser:
Kine Søyland, kommunikasjonssjef NorgesGruppen: 900 79 888
eller Nina Horn Hynne, kommunikasjonsrådgiver MENY: 934 44 213

MENY/Matbørsen beklager det inntrufne og takker for hjelpen.

Oslo, 31. august 2018

Dag Freddy Henriksen, adm. dir Matbørsen AS (tlf: 41 64 70 00)