Meklertopp fra Skreia legger drømmehytta ut for salg - pris: 18,9 millioner

Ti soverom, dobbeltgarasje og panoramautsikt over Hafjell. Hans Christian Gjestvang har ikke spart på mye i sin egen hytte han nå legger ut for salg.

Eiendomsmekler Hans Christian Gjestvang er daglig leder i Gjestvang & Partners, med hovedbase i Gjøvik.

I 2016 bygget han sin egen drømmehytte på Mosetertoppen i Øyer og Hafjell, som sto klar i fjor, skriver Oppland Arbeiderblad.

Startet med A4-ark på kjøkkenbordet
Nå har han altså lagt den ut for salg på finn.no, med en prisantydning på 18,9 millioner kroner.

Gjestvang skriver i en sms til OA torsdag kveld at han selger hytta om prisen blir riktig.- Hvis ikke beholder jeg den med glede. Har skapt den selv og startet fra et A4-ark hjemme på kjøkkenbordet. Synes det er spennende å se om markedet.