Medietilsynet støttar forslaget om momsfritak for elektroniske bøker og tidsskrifter
Lyd og levande bilete gir nytteverdi for fleire mediebrukarar
Å ekskludere ytringar i form av lyd og levande bilete (video) frå framtidige elektroniske versjonar av tidsskrifter virke hemmande for utviklinga både av tidsskriftformatet, og den einskilde publikasjonen. Medietilsynet meiner at nye og endra tenestetilbod skal reknast med, fordi det aukar nytteverdien for lesarane og kan bidra til å fremje mediemangfaldet. Medietilsynet foreslår derfor å fjerne avgrensinga mot tidsskrift som inneheld lyd og film.
Forenkla avgiftshandtering kan gi negative konsekvensar for både medietilbod og lønnsemd
Skattedirektoratet ønskjer å leggje til rette for ei forenkla avgiftshandtering av samleabonnement der tenester i abonnementet kan ha ulik avgiftsstatus ettersom dei inngår under dagens fritak for elektroniske nyheitstenester eller ikkje. Dette gjer at dersom abonnementet inneheld eit enkelt element som ikkje er friteke, skal heile abonnementet fakturerast med moms.
Eit døme på dette er TV 2 Nyhetskanalen som i dag får fritak for meirverdiavgift. Nyhetskanalen blir omsett som ein del av kanalpakkar hos ulike TV-distributørar, men også som ein kanal som blir omsett enkeltvis eller i pakkar for eksempel via TV 2s nettilbod Sumo.
Medietilsynet meiner at dette kan få utilsikta konsekvensar for tenestetilbydarar, og at ei slik avgrensing kan redusere lønnsemd. Det vil igjen kunne få negative konsekvensar for tilbodet til publikum og mediemangfaldet. Vi foreslår derfor at konsekvensane bør utgreiast nærmare.
Les Skatteetatens høyringsforslag og Medietilsynets høyringssvar her.
Nøkkelord
Kontakter
Hanne Nistad SekkelstenDirektør for juridisk og regulatorisk avdeling
Tel:48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noBilder
Om Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder om barn og unges bruk av digitale medier, setter aldersgrenser for kinofilm, forvalter støtteordninger, behandler søknader om og fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kulturdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler16.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
Norske tv-kanaler er blitt flinkere til å følge reklameregler. Det viser Medietilsynets store vårkontroll med TV 2, NRK, TVNorge og VGTV.
16 nye aviser søker om produksjonstilskudd15.4.2024 06:50:00 CEST | Pressemelding
174 aviser har i år søkt om produksjonstilskudd til nyhets- og aktualitetsmedier. Blant de nye søkerne er det både lokalaviser og aviser med hele landet som nedslagsfelt.
Filmdistributør får åtvaring frå Medietilsynet for feil aldersgrense12.4.2024 11:13:15 CEST | Pressemelding
Medietilsynet meiner at kinofilmen «Døde menn går på ski» hadde for låg aldersgrense og gir distributøren ei åtvaring. Grensa er no endra frå 12 til 15 år.
Medietilsynet: Nødvendig med en strategi mot desinformasjon8.4.2024 13:14:18 CEST | Pressemelding
Kunstig skapt innhold, økt politisk konflikt og rask spredning av desinformasjon i sosiale medier aktualiserer behovet for en strategi mot desinformasjon, mener direktør Mari Velsand i Medietilsynet. I helgen varslet regjeringen at det skal utvikles en slik strategi.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska21.3.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom