McDonald's Alnabru utsatt for bombespøk av ungdommer søndag kveld

Politiet ble søndag kveld varslet om en maskert mann som kom inn på McDonald's-restauranten på Alnabru. Det hele viste seg å være en dårlig spøk fra ungdommer.

-Vår primære oppgave er nå å ivareta de ansatte og gjestene på beste mulighe måte, som opplevde denne dårlige spøken på nært hold. Vi bistår også politiet i deres etterforskning, sier Erik Lødding, kommunikasjonssjef i McDonald's Norge.

McDonald's-restauranten ble åpnet for drift igjen søndag kveld.

Første spadetak for ny McDonald’s-restaurant ved Sola28.8.2017 15:46Pressemelding

Det første spadetaket for den nye McDonald’s-restauranten på Sola tas av Sola-ordfører Ole Ueland og håndballprofilen Camilla Herrem. -Vi ser frem til at det første spadetaket endelig kan tas, og byggingen av den nye McDonald’s-restauranten kan begynne. Vi har fått mange henvendelser av folk som ønsker seg en McDonald’s nettopp her, og da er det ekstra hyggelig å kunne glede dem, sier franchisetaker Ronny Sigbjørnsen i McDonald’s. 50 nye arbeidsplasser til Stavanger-regionen Den nye McDonald’s-restauranten skal sysselsette om lag 50 personer, og rekrutteringen er allerede godt i gang. -Vi har fått inn mange gode søknader allerede, men søknadsprosessen er fortsatt åpen. Vi anbefaler derfor at alle som har et ønske om å jobbe med en verdenskjent merkevare, om å søke, sier Sigbjørnsen. McDonald’s ble tidligere i år kåret til Norges tredje beste arbeidsplass, og mottok hederspris for sitt arbeid med mangfold og inkludering av Great Place To Work-organisasjonen. Rykende ferske burgere klare