Marna Haugen Burøe til "Skal vi danse"

Marna Burøe Haugen Burøe er ny deltaker i "Skal vi danse".

Marna Haugen Burøe er ny deltaker i «Skal vi danse», og får dermed Glenn Jørgen Sandaker som sin dansepartner.

- En større utfordring tror jeg neppe jeg vil få igjen, og derfor takket jeg ja til å være med i «Skal vi danse».  Jeg er ikke en ekstremsportutøver, men jeg elsker å sprenge egne grenser, sier Marna Haugen Burøe.

I helgen ble det kjent at Anna Rasmussen trekker seg som deltaker. Marna overtar nå denne plassen i årets «Skal vi danse»-gjeng.

-Jeg er overraskende spent og nervøs, nattesøvn og matlyst er borte for kanskje første gang i mitt liv! Jeg håper det går over og at jeg kan ha det kjempemoro denne høsten, for jeg er absolutt med på dette for opplevelsen sin skyld og det er synd å la det ødelegges på grunn av nerver, sier Marna.

De andre danseparene startet sin trening 8. august, mens Marna og dansepartner Glenn Jørgen Sandaker startet sin trening nå i helgen.

-Vi tar nok ikke igjen forspranget, men jeg har et ekstra gir her inne et sted og kommer til å gjøre mitt aller beste for å være en verdig konkurrent. Heldigvis er Glenn Jørgen en kjempebra dansepartner for meg, og er god på både å pushe meg langt og roe meg ned, sier Marna.

-  Vi er utrolig glade for at Marna takket ja til å være med i «Skal vi danse». Hun er en spennende og morsom kvinne som mange har et forhold til gjennom både bloggen hennes, Komikerfrue og serien «Bloggerne» på TV 2 Livsstil. Hennes humor og varme vet vi at mange, i likhet med oss, setter stor pris på. Hun og Glenn Jørgen er allerede i gang med treningene, og vi gleder oss til å se resultatet på parketten 2. september, sier Anne Martha Leidland, pressekontakt for Skal vi danse.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no