MARCUS & MARTINUS UTE MED NY LÅT - "WITHOUT YOU"

På tre uker har Marcus & Martinus sluppet tre nye låter fra det kommende albumet "Together" (ute fredag 4 nov), hvor deres siste låt ut, titulert "Without You", tar ned pulsen i motsetning til de foregående låtene "One More Second" og "Go Where You Go".

"Without You" handler om de evige låt temaene ensomhet, savn og hjertesorg, som er flott innpakket i et gitarspill som duver gjennom låten, en trommebeat som taktfast driver fremover, og ikke minst - gutta får vist at de også kan rappe litt!

Låten er skrevet og produsert av Jesper Borgen, Joe J. Lee og Tommy La Verdi.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.