MARCUS & MARTINUS UTE MED NY LÅT - "WITHOUT YOU"

På tre uker har Marcus & Martinus sluppet tre nye låter fra det kommende albumet "Together" (ute fredag 4 nov), hvor deres siste låt ut, titulert "Without You", tar ned pulsen i motsetning til de foregående låtene "One More Second" og "Go Where You Go".

"Without You" handler om de evige låt temaene ensomhet, savn og hjertesorg, som er flott innpakket i et gitarspill som duver gjennom låten, en trommebeat som taktfast driver fremover, og ikke minst - gutta får vist at de også kan rappe litt!

Låten er skrevet og produsert av Jesper Borgen, Joe J. Lee og Tommy La Verdi.

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.