MARCUS & MARTINUS slipper "fan-spesial" med bok og seks nye låter!

12.10.2015 13:16 | Sony Music Norway

Marcus & Martinus' debutalbum "Hei" kom ut 23. februar i år og er en av årets store stayere. Populariteten rundt de tretten år gamle tvillingene fra Trofors har eksplodert, og i dag - ni måneder etter slipp - holder albumet fortsatt stand på 3. plass på VG-lista.

I tillegg til album har Marcus & Martinus også sluppet to singler så langt i år. "Elektrisk" feat. Katastrofe lå på topp 3 på både VG-lista og Spotify i lengre tid, streamet til platina etter knappe tre uker, og musikkvideoen har over tre millioner visninger på YouTube etter to måneder.

"Ei Som Deg" feat. Innertier går nå i fotsporene til "Elektrisk" og stadfester Marcus & Martinus' posisjon som en av Norges desidert mest populære artister i 2015 - noe også deres 160.000 følgere på Instagram og hysteriske tilstander hvor enn de går illustrerer.

6. november kommer "Hei Fan-spesial". Denne spesialversjonen utgis i bokformat og inneholder en CD med seks nye låter siden sist, i tillegg til innsendte bilder fra fansen, låttekster, private bilder, kommentarer og "fun facts" fra Marcus & Martinus.

De seks nye låtene er "Elektrisk", "Ei Som Deg", to ennå uutgitte låter samt to akustiske versjoner av tidligere utgitte låter.

"Hei Fan-spesial" er tilgjengelig som pre-order på Platekompaniet og iTunes i dag:
Platekompaniet: http://bit.ly/1LJmu2Y
iTuneshttp://bit.ly/HeiFanSpesial

Ute digitalt og i butikk 6.november.