MARCUS & MARTINUS slipper "fan-spesial" med bok og seks nye låter!

Marcus & Martinus' debutalbum "Hei" kom ut 23. februar i år og er en av årets store stayere. Populariteten rundt de tretten år gamle tvillingene fra Trofors har eksplodert, og i dag - ni måneder etter slipp - holder albumet fortsatt stand på 3. plass på VG-lista.

I tillegg til album har Marcus & Martinus også sluppet to singler så langt i år. "Elektrisk" feat. Katastrofe lå på topp 3 på både VG-lista og Spotify i lengre tid, streamet til platina etter knappe tre uker, og musikkvideoen har over tre millioner visninger på YouTube etter to måneder.

"Ei Som Deg" feat. Innertier går nå i fotsporene til "Elektrisk" og stadfester Marcus & Martinus' posisjon som en av Norges desidert mest populære artister i 2015 - noe også deres 160.000 følgere på Instagram og hysteriske tilstander hvor enn de går illustrerer.

6. november kommer "Hei Fan-spesial". Denne spesialversjonen utgis i bokformat og inneholder en CD med seks nye låter siden sist, i tillegg til innsendte bilder fra fansen, låttekster, private bilder, kommentarer og "fun facts" fra Marcus & Martinus.

De seks nye låtene er "Elektrisk", "Ei Som Deg", to ennå uutgitte låter samt to akustiske versjoner av tidligere utgitte låter.

"Hei Fan-spesial" er tilgjengelig som pre-order på Platekompaniet og iTunes i dag:
Platekompaniet: http://bit.ly/1LJmu2Y
iTuneshttp://bit.ly/HeiFanSpesial

Ute digitalt og i butikk 6.november.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.