Marcus & Martinus slipper 3 remixer av låten «Bae»!

Marcus & Martinus sitt siste album «Together» har hatt enorm suksess over hele Norden siden det ble sluppet i november. Albumet gikk rett inn som #1 i Norge og Sverige, og har en rekke topp 40-hits i hele Norden. Albumet har blitt streamet mer enn 80 millioner ganger på Spotify på under 4 måneder!

Med låten «Bae» tok de nybakte 15-åringene en litt annen musikalsk retning, og den har blitt en umiddelbart fan-favoritt fra albumet. Videoen til «Bae» har blitt sett nesten 5 millioner ganger på YouTube. På henholdsvis 1., 2. og 3. mars slippes tre remixer av «Bae», laget at tre fantastiske produsenter som alle har lagt deres individuelle særpreg på sangen. Til disse remixene har Marcus & Martinus fått hjelp av Vigiland (SE), Dandy Lion (NO) og KVR (NL).

Den svenske house-duoen Vigiland slo for alvor gjennom i 2014 med gjennombruddslåten «UFO». Etter å ha fulgt opp med singlene «Shots & Squats» og «Pong Dance», kan duoen vise til nærmere 300 millioner streams på Spotify! Vigiland-remixen hadde live verdenspremiere på Marcus & Martinus sine to utsolgte show i Globen i Stockholm tidligere denne måneden.

Dandy Lion er et norsk produsent-team som tidligere har hatt suksess med remixer for Astrid S, Sandra Lyng og Chinook. Som produsenter og som artistene bak gruppen Skinny Days, har de til sammen over 30 millioner streams på Spotify.

KVR er den 16 år gamle nederlandske produsenten Koen van Ravensberg. Hans remix av Nathan Goshens «Thinking About It» ble en enorm hit og er sertifisert platina i Danmark og Nederland, og gull i Sverige og Norge, med over 60 millioner streams. KVR gjorde nylig den offisielle remixen til Lady Gagas «Million Reasons».

1.mars: Bae (Vigiland Remix)

2.mars: Bae (Dandy Lion Remix)

3.mars: Bae (KVR Remix)

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.