Marcus & Martinus slipper 3 remixer av låten «Bae»!

Marcus & Martinus sitt siste album «Together» har hatt enorm suksess over hele Norden siden det ble sluppet i november. Albumet gikk rett inn som #1 i Norge og Sverige, og har en rekke topp 40-hits i hele Norden. Albumet har blitt streamet mer enn 80 millioner ganger på Spotify på under 4 måneder!

Med låten «Bae» tok de nybakte 15-åringene en litt annen musikalsk retning, og den har blitt en umiddelbart fan-favoritt fra albumet. Videoen til «Bae» har blitt sett nesten 5 millioner ganger på YouTube. På henholdsvis 1., 2. og 3. mars slippes tre remixer av «Bae», laget at tre fantastiske produsenter som alle har lagt deres individuelle særpreg på sangen. Til disse remixene har Marcus & Martinus fått hjelp av Vigiland (SE), Dandy Lion (NO) og KVR (NL).

Den svenske house-duoen Vigiland slo for alvor gjennom i 2014 med gjennombruddslåten «UFO». Etter å ha fulgt opp med singlene «Shots & Squats» og «Pong Dance», kan duoen vise til nærmere 300 millioner streams på Spotify! Vigiland-remixen hadde live verdenspremiere på Marcus & Martinus sine to utsolgte show i Globen i Stockholm tidligere denne måneden.

Dandy Lion er et norsk produsent-team som tidligere har hatt suksess med remixer for Astrid S, Sandra Lyng og Chinook. Som produsenter og som artistene bak gruppen Skinny Days, har de til sammen over 30 millioner streams på Spotify.

KVR er den 16 år gamle nederlandske produsenten Koen van Ravensberg. Hans remix av Nathan Goshens «Thinking About It» ble en enorm hit og er sertifisert platina i Danmark og Nederland, og gull i Sverige og Norge, med over 60 millioner streams. KVR gjorde nylig den offisielle remixen til Lady Gagas «Million Reasons».

1.mars: Bae (Vigiland Remix)

2.mars: Bae (Dandy Lion Remix)

3.mars: Bae (KVR Remix)

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.