Story House Egmont

Malin Falchs Nordlys: nå som spesialtegnet julehefte!

La eventyret starte med en frittstående fortelling fra Nordlys-universet.

Det er julaften morgen og 7 år gamle Sonja fyker opp og løper forventningsfull mot adventskalenderen sin. Der hun finner en lapp fra onkel Henrik. Den er første gåten i en skattejakt som tar lille Sonja gjennom huset, ut i garasjen og til slutt inn i skogen på jakt etter nordlyset. I snøen venter en magisk overraskelse, men den er ikke en som onkel Henrik satte ut til henne ...

Malin Falchs eventyrlige verden utvider seg med denne spesialhistorien som finner sted sju år før handlingen i Nordlys bok 1. Spesialhistorien i juleheftet er stramt komponert og en visuell perle av en fortelling. Helt siden «Nordlys – reisen til Jotundalen» kom ut tidligere i år, har den tronet på bestselgerlistene og gledet mangt et leserhjerte.

Om Story House Egmont

Story House Egmont

Story House Egmont er Norges største utgiver av blader, magasiner, tegneserier og digitale tjenester til voksne, barn og unge. Selskapet har også investeringer i e-handel og digitalbyråer, og utgir over hundre kjente merkevarer. Story House er en del av Egmont - et av Nordens største mediekonsern med 6600 ansatte og aktivitet i 30 land. Vårt motte We bring stories to life har sterke publisistiske verdier. Egmont står bak mer enn 700 magasiner, tegneserier, Klikk.no, TV 2, Nordisk Film, kinodrift, samt flere deleide selskaper. Egmont er en stiftelse som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra Story House Egmont

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Story House Egmont på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Story House Egmont