Malin Falchs Nordlys: nå som spesialtegnet julehefte!

La eventyret starte med en frittstående fortelling fra Nordlys-universet.

Det er julaften morgen og 7 år gamle Sonja fyker opp og løper forventningsfull mot adventskalenderen sin. Der hun finner en lapp fra onkel Henrik. Den er første gåten i en skattejakt som tar lille Sonja gjennom huset, ut i garasjen og til slutt inn i skogen på jakt etter nordlyset. I snøen venter en magisk overraskelse, men den er ikke en som onkel Henrik satte ut til henne ...

Malin Falchs eventyrlige verden utvider seg med denne spesialhistorien som finner sted sju år før handlingen i Nordlys bok 1. Spesialhistorien i juleheftet er stramt komponert og en visuell perle av en fortelling. Helt siden «Nordlys – reisen til Jotundalen» kom ut tidligere i år, har den tronet på bestselgerlistene og gledet mangt et leserhjerte.