MADONNA RELEASES MADAME X

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album  Madame X  from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X  is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS.

The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet.

Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as with producers Mike Dean and Diplo, among others.

Madonna is getting ready to embark on a series of rare and intimate concert performances to take place exclusively in theaters, giving fans an opportunity to see her perform in an environment like they never have before. The Madame X Tourwill kick off September 12that theBAM Howard Gilman Opera Housein New York and will feature multiple nights of shows in each city including performances at the Chicago Theatre, The Wiltern in Los Angeles, the Colosseum at Caesars Palace in Las Vegas, the Boch Center Wang Theatre in Boston, The Met Philadelphia and at the Fillmore Miami Beach at the Jackie Gleason Theatre. TheMadame X Tourwill continue in early 2020 with performances at the Coliseum in Lisbon, the Palladium in London and at the Grand Rex in Paris.  Madonna is the best-sellingfemalesolo touring artist of all time and has the highest-grossing concert tour ever by a female artist with herSticky & SweetTour (2008-2009) at $408 million.

Tickets and further information is available at https://www.madonna.com/tour.  Here is a link to a video from Madonna about the Tour:https://madonna.lnk.to/TourVid.

Madame Xcomes in a standard and deluxe version of the album and exclusive album bundles with limited edition merchandise are now available direct fromMadonna.com.

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».

jens er klar med "Lottery"14.6.2019 08:05:00 CESTPressemelding

2019 har vært et travelt år for jens så langt. Han har signert med Made Management (Sigrid, Aurora), hans første singel “Mixtape” har nesten streamet 4M streams og han har allerede rukket å slippe flere singler i år. Sommerlige “Lottery” er tredje låt ut fra jens og han har følgende å si om låta: "Lottery" handler om at man ofte kan bli helt dust av forelskelse, og hvordan man gjerne ikke anerkjenner at oddsene er like dårlig som sjansen for å vinne i lotto. Forelskelsen jeg beskriver i låta, den gikk over, og den dag i dag aner jeg ikke hva hun jeg var så betatt av driver med eller hvor hun er i verden. Samtidig er hun lykkelig uviten om at hun inspirerte en låt. Og akkurat det synes jeg er helt greit. “Lottery” slippes 14.juni.

Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet "Fiender är tråkigt"14.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

Veronica Maggio har siden sin debut i 2006 blitt hyllet av journalister og fans, vunnet alle priser som kan bli vunnet og oppnådd en utrolig kommersiell suksess med sine fem kritikerroste album. Hun er utvilsomt en av Sveriges absolutt største artister, og det er ingen hemmelighet at hun er landets livedronning. I mars ble den første singelen "Kurt Cobain" sluppet fra det kommende albumet "Fiender är tråkigt" som kommer til høsten etter en stor sommerturné. Men allerede nå kommer den første delen av albumet. Veronica sier: - Jeg elsker jo konseptet album. Dramaturgien, friheten og luksusen å dykke inn i en hel verden av sanger. Men det er noe fristende i å la sangene stå litt på egne ben også. Å slippe dem over tid og gi dem mer plass. Til slutt lander sangene på samme album og blir en helhet. Forrige uke begynte Veronica sin sommerturné på Gröna Lund i Stockholm tre kvelder på rad, noe som aldri har blitt gjort i moderne tid. Etter det fortsetter reisen inn i landet med stopp i hele S