Lykke Li signerer med RCA Records, og slipper i dag to nye låter!

Singelen «deep end» (produsert av Jeff Bhasker, Malay og T-Minus) og låten «hard rain» (produsert av Rostam Batmanglij) er begge smakebiter fra hennes fjerde studioalbum «so sad so sexy», oppfølgeren til «I Never Learn» fra 2014, som slippes 8. juni via RCA Records.

Den svenske, LA-baserte vokalisten, produsenten og låtskriveren debuterte med EPen Little Bit i 2008, før hun slapp albumet Youth Novels samme år. Med tre kritikerroste studioalbum og lovord i både The New York Times og Rolling Stone i bagasjen, samt spillejobber på noen av verdens største festivaler (deriblant Coachella og Glastonbury), er Lykke nærmest et ikon innen indie-pop sjangeren å regne.

De siste par årene har Lykke vært opptatt med sitt andre musikkprosjekt, liv; hennes «kjærlighetsbarn» og kreative utslipp, som hun selv kaller det, som hun har sammen med Andrew Wyatt, Björn Yttling, Pontus Winnberg og Jeff Bhasker. Artisten er også partner i YOLA Mezcal – et brennevinsmerke hun har startet sammen med vennene Gina Correll Aglietti (kokk og stylist) og Yola Jimenez (aktivist og meksikansk entreprenør), og var dessuten å se i Terrance Malik sin film Song to Song fra 2017, sammen med Ryan Gosling.

Til sommeren spiller Lykke Li på flere festivaler, deriblant som headliner på Øyafestivalen i Oslo. Sjekk ut lykkeli.com for flere datoer.

so sad so sexy Tracklist:

01 hard rain
02 deep end
03 two nights (feat. Aminé)
04 last piece
05 jaguars in the air
06 sex money feelings die
07 so sad so sexy
08 better alone
09 bad woman
10 utopia

Forhåndsbestill so sad so sexy:https://fanlink.to/sosadsosexy

Hør “deep end”:http://smarturl.it/LLDeepEnd

Hør “hard rain”:http://smarturl.it/LLHardRain

Twitter - Instagram - Facebook - Website

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.