Loveless slipper musikkvideo til "Real Thing"!

2.8.2016 12:31 | Sony Music Norway

Den hardtarbeidende duoen Loveless har siden 2013 vært fanebærere for housemusikk og UK Garage, og har høstet god kritikk både i inn- og utland. Nå slipper de endelig en fantastisk video til singelen "Real Thing" feat. Taet!

"Real Thing" er et knallsterkt samarbeid mellom den norske duoen Loveless og den 18 år gamle britiske vokalisten Taet, av mange spådd til å bli den nye sterke stemmen fra UK. Med på singelen er også singer/songwritere Varren Wade og Gabrielle Leithaug. Singelen gis ut av Nora Collective og Sony Music Norway.

Videoen er en kjærlighetshistorie mellom Ingrid og Mathias og utspiller seg i en liten by som heter Suldal. Suldal er fylt med brutalistisk og hard arkitektur designet av Geir Grung på 60-tallet, der i blant det velkjente Energihotellet. Hotellet og byen forøvrig er omringet av nydelig norsk natur, og passer meget godt til det minimalistiske og følsomme uttrykket til Loveless.