Loveless slipper musikkvideo til "Real Thing"!

Den hardtarbeidende duoen Loveless har siden 2013 vært fanebærere for housemusikk og UK Garage, og har høstet god kritikk både i inn- og utland. Nå slipper de endelig en fantastisk video til singelen "Real Thing" feat. Taet!

"Real Thing" er et knallsterkt samarbeid mellom den norske duoen Loveless og den 18 år gamle britiske vokalisten Taet, av mange spådd til å bli den nye sterke stemmen fra UK. Med på singelen er også singer/songwritere Varren Wade og Gabrielle Leithaug. Singelen gis ut av Nora Collective og Sony Music Norway.

Videoen er en kjærlighetshistorie mellom Ingrid og Mathias og utspiller seg i en liten by som heter Suldal. Suldal er fylt med brutalistisk og hard arkitektur designet av Geir Grung på 60-tallet, der i blant det velkjente Energihotellet. Hotellet og byen forøvrig er omringet av nydelig norsk natur, og passer meget godt til det minimalistiske og følsomme uttrykket til Loveless.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.