Loveless slipper musikkvideo til "Real Thing"!

Den hardtarbeidende duoen Loveless har siden 2013 vært fanebærere for housemusikk og UK Garage, og har høstet god kritikk både i inn- og utland. Nå slipper de endelig en fantastisk video til singelen "Real Thing" feat. Taet!

"Real Thing" er et knallsterkt samarbeid mellom den norske duoen Loveless og den 18 år gamle britiske vokalisten Taet, av mange spådd til å bli den nye sterke stemmen fra UK. Med på singelen er også singer/songwritere Varren Wade og Gabrielle Leithaug. Singelen gis ut av Nora Collective og Sony Music Norway.

Videoen er en kjærlighetshistorie mellom Ingrid og Mathias og utspiller seg i en liten by som heter Suldal. Suldal er fylt med brutalistisk og hard arkitektur designet av Geir Grung på 60-tallet, der i blant det velkjente Energihotellet. Hotellet og byen forøvrig er omringet av nydelig norsk natur, og passer meget godt til det minimalistiske og følsomme uttrykket til Loveless.

Nytt album fra Thåström - CENTRALMASSIVET er ute i dag!29.9.2017 13:52Pressemelding

Första singeln inleddes på en motellbalkong i Houston och avslutades på «Old Point Bar» i New Orleans. Amerikanska gospelkörer mötte tung europeisk blues medan den amerikanska söderns oljefält flimrade förbi. Uppföljaren, «Körkarlen», drabbade oss med omedelbara ”hej hej hej”-körer och ödesmättade syntar. Nu är det dags för fullängdaren och äntligen fortsätter den roadtrip som inleddes i maj. Skivan startar bland containertågen med «Bluesen i Malmö». Klockan är två på natten och över stan hörs en blues som bara kan komma från Thåström och hans band. Som en trasig cello i 120 decibel, för att citera texten. Lite senare: det långsamma «Centralmassivet» tar oss vidare norrut, till Stockholm. Vi följer Roslagsgatan genom Sibirien med en känslan av att någonting stort är på gång. Ett mirakel, allra minst. I oväntat rockriffande «Låt det goda» anas ett pariserhjul i dimman. ”Titta aldrig bakåt, vänd dig aldrig om”, mässar Thåström och vi följer den monotona gitarren genom floden. Vackra «Ald