Loveless og Philip Emilio på Norgesturné!

Loveless og Philip Emilio tar med seg fantastisk musikk og lys inn i vintermørket, når turnéen deres «Heartbreak Tour» setter i gang i januar. De stikker innom din by og gjør alt for at du skal slippe følelsene fri på dansegulvet, enten du vil danse, le, gråte eller kline.

«Heartbreak tour er dedisert til de som slo sprekker hjertene i våre, og har inspirert oss til å lage musikken vi lager.»

13. januar: Østsia, Kristiansand

19. januar: Kvarteret, Bergen

21. januar: Vippa, Oslo

26. januar: Tou Scene, Stavanger

Foto: Henrik Beck
Foto: Christian Bastiansen

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.