LOS sikret seg avtale med Coop

Over 1,6 millioner Coop-medlemmer får nå tilbud om egen Coop Strømavtale fra den Agder Energi-eide strømleverandøren LOS.

LOS AS er et heleid datterselskap av Agder Energi AS, med hovedkontor i Kristiansand. Selskapet er blant de større aktørene i bransjen, og leverer strøm til privatkunder over hele Norge. Hovedtyngden av kundene er lokalisert på Sørlandet.

− Vi er svært glade for at Coop har valgt LOS som samarbeidspartner for sine medlemmer. Målet har vært å tilby Coop sine medlemmer en svært gunstig strømavtale med unik medlemsbonus på strømforbruket. Vi gleder oss til å rulle ut tilbudet til alle Coop-medlemmer, sier Margit Unander, administrerende direktør i LOS.

Geir Jostein Dyngseth, organisasjons- og medlemsdirektør i Coop Norge, forteller at en strømavtale har vært etterspurt av Coops medlemmer i lengre tid.

- Vi jobber kontinuerlig med å tilby våre medlemmer medlemsnytte både internt i Coop og gjennom samarbeidsavtaler med eksterne aktører. Når vi har spurt medlemmene våre om hva slags medlemsfordeler de ønsker seg, har veldig mange svart at de ønsker seg billigere strøm. Vi kontaktet en rekke strømleverandører, og den eneste strømleverandør som kunne tilfredsstille Coops krav var LOS AS, sier han.

Dyngseth håper dette blir en god løsning for Coop-medlemmene, og oppfordrer medlemmene om å sammenligne strømavtalen sin med den nye Coop strømavtalen.

Coop Strømavtale fra LOS er en spotprisavtale med lavt påslag der prisen på strømmen følger timesprisen på kraftbørsen NordPool. I tillegg får du medlemsbonus på det du betaler for strømmen samt en velkomstbonus rett inn på din Coop medlemskonto. Her kan det være mange hundrelapper å spare i året.

− Vinteren står snart for døren, og med den kalde årstiden følger også høyere strømforbruk. Derfor tror vi at mange Coop-medlemmer er glade for å få et godt strømtilbud, og tror mange vil benytte seg av den unike muligheten som denne avtalen gir, avslutter Unander.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med:

Margit Unander, Administrerende Direktør i LOS

Mob.nr.: 908 54 894