Lørdag vinner en heldig finalist hus og garasje verdt 1,3 millioner

Lørdag 28. november samles 38 spente finalister i Oslo Militære Samfund. De har en ting felles – de håper å vinne årets premie i boligmessekonkurransen "Jakten på boligdrømmen". Premien de kjemper om er både hus og dobbelgarasje fra Hedalm Anebyhus verdt 1,3 millioner kroner.

Hvem vinner "Jakten på boligdrømmen"? På alle boligmessene har det vært stor trafikk for å registrere seg på konkurransen.

Alle finalistene har deltatt på en av årets 19 Boligmesser i regi av Compass Fairs AS, og de kommer fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

- Vi har med to finalister fra hver Boligmesse, hvor en ble trukket ut digitalt, og en vant et Ballongslipp på messen, sier administrerende direktør i Compass Fairs AS, Stewart Laursen Stjernholm.

Lenge å vente for noen
Delfinalistene har ventet i alt fra 9 måneder til 5 dager. De første finalistene ble trukket ut på årets første boligmesse i Bergen i februar, og de siste finalistene ble avklart på Boligmessen i Mosjøen i helgen.

- Dette blir en skikkelig landsfinale med representanter fra alle regionene i Norge, forklarer Stjernholm. På Oslo Militære Samfund møtes folk fra Tromsø, Harstad og Mosjøen i nord, Trondheim og Steinkjer i Midt-Norge, Stavanger, Kristiansund, Haugesund, Bergen, Sotra og Ålesund i vest, Oslo/Bærum, Hellerudsletta, Skien, Drammen, Sandefjord og Fredrikstad i øst og Kristiansand og Arendal i sør.

Sinnasnekker’n er konferansier
Sinnasnekker’n Otto Robsahm leder den spennende finalen. Han har underholdt på alle årets Boligmesser med foredrag og konkurranser.

- Otto er en populær mann i Norge, og bidrar til å trekke folk i alle aldre til Boligmessene våre, sier Stjernholm.

Hedalm Anebyhus gir så det svir
Husleverandøren Hedalm Anebyhus har bidratt med huset «Solstad», og de igjen er sponset av Igland Garasjen med en dobbelgarasje.

Salgssjef Tore Reite Larsen er fornøyd med årets Boligmesser.

- Dette året har vært en opptur for oss, med enda bedre besøkstall på Boligmessen, sier Reite Larsen. Nå gleder han seg til finalen, selv om premien er veldig kostbar. - Det føles jo aldri bra å gi bort så mye, spesielt for en sunnmøring, ler han. - Spøk til side, dette er en flott anledning for oss i Hedalm Anebyhus til å bli bedre kjent i markedet, og det gir oss noe tilbake. Det er jo en god følelse, og vi gleder oss på vegne av den heldige vinneren.

Pressen oppfordres til å dekke den spennende finalen. Ta kontakt for avtale og mer informasjon.

Den joviale "Sinnasnekker'n" Otto Robsahm kommer både lørdag og søndag. Han er nok ikke så sint som mange tror. Foto: Bård Gundersen for Compass Fairs AS
Stewart Stjernholm, administrerende direktør i Compass Fairs AS. Foto: Bård Gundersen for Compass Fairs AS
Det er god grunn til å smile for boligmessearrangøren Compass Fairs AS. Denne våren har administrerende direktør Stewart Stjernholm og kollegene opplevd at den landsdekkende boligmessen har fått økte besøkstall. Flere nye utstillere, deriblant store kjeder, ønsker å bli med når boligmessen kommer til 19 ulike byer i år. Foto: Bård Gundersen for Compass Fairs AS