LO Stat inviterer til vår tradisjonelle Kartellkonferanse på Gol

Kartellkonferansen går av stabelen på Pers hotell på Gol i tidsrommet 20.-22.11 -2018, med oppstart 20. november klokka 1300. Detaljene finner dere i vedlagte program (PDF).

Vi i LO Stat er innstilt på å leve opp til målsettingen om at Kartellkonferansen skal være matnyttig og innholdsrik, med en sosial innpakning. Det er lagt opp til gode arbeidsforhold for pressen, med trådløse soner over hele hotellet, også på de fleste rommene.

Vi ber om at påmelding med navn, redaksjon/avdeling og konkret angivelse av varighet på opphold (antall overnattinger) meddeles oss raskest mulig – og senest innen fredag  9. november til stein.syrstad@lostat.no

Romkapasiteten på Pers er presset under denne konferansen, så vi oppfordrer dere til å ikke vente helt til fristen før påmelding. Døgnprisen på Pers er kr. 1.670,- pr. døgn. Den gjøres opp av den enkelte. Prisen inkluderer overnatting og alle måltider. Vi inviterer også til det tradisjonelle julebordet onsdag 22. november.

Det går tog fra Oslo S kl. 08.25 den 20. november, som ankommer Gol kl. 11.14 . Det blir satt opp felles buss fra stasjonen til Pers Hotell på denne ankomsten. Torsdag 22. november går et tog til Oslo fra Gol kl. 11.39. Det settes opp busser i skytteltrafikk fra hotellet til stasjonen. Det er kun på disse ankomstene/avgangene vi setter opp fellesbusser.

LO Stat jobber for et seriøst, trygt og godt arbeidsliv for alle. LO Stat er en samlende kraft i staten og Spekter, med 19 LO-forbund og 100.000 medlemmer i ryggen. LO Stat viktigste oppgave er å forhandle lønn og rettigheter på vegne av forbundenes medlemmer i staten og Spekter. Vedtektene sier at LO Stats skal «virke for medlemmenes faglige, sosiale og økonomiske fellesinteresser». LO Stat skal dermed forsvare forbund og medlemmers interesser og rettigheter på alle plan.

Følg pressemeldinger fra LO Stat

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra LO Stat på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra LO Stat