LISSIE slipper sitt nye album Castles 23. mars

Slipper låt og video for å markere nyheten

For å markere begivenheten, slipper Lissie låta «Blood And Muscle». Videoen til låta kan sees her. Sangen er nedstrippa, med et enerverende pianokomp, noe som lar den store stemmen ta den plassen den fortjener.

Albumet er skrevet ut av hennes nye hjem i nordøst Iowa, og representerer en spirituell og musikalsk utvikling hos Lissie. Det er et portrett av en artist som alltid har vært på farta, men endelig slår rot. Endelig får tid til å trekke pusten og reflektere.

Lissies tre tidligere album,  Catching a Tiger (2010) Back To Forever (2013) My Wild Wild West (2015) har alle vært inne på Topp 20 i England og Norge. Hun har også nylig figurert i David Lynchs relansering av Twin Peaks, sammen med artister som Trent Reznor og Eddie Vedder.

Etter en travel festivalsommer her i Norge, er Lissie tilbake i landet til våren. Se www.lissie.com for oppdateringer.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.