LISSIE slipper sitt nye album Castles 23. mars

Slipper låt og video for å markere nyheten

For å markere begivenheten, slipper Lissie låta «Blood And Muscle». Videoen til låta kan sees her. Sangen er nedstrippa, med et enerverende pianokomp, noe som lar den store stemmen ta den plassen den fortjener.

Albumet er skrevet ut av hennes nye hjem i nordøst Iowa, og representerer en spirituell og musikalsk utvikling hos Lissie. Det er et portrett av en artist som alltid har vært på farta, men endelig slår rot. Endelig får tid til å trekke pusten og reflektere.

Lissies tre tidligere album,  Catching a Tiger (2010) Back To Forever (2013) My Wild Wild West (2015) har alle vært inne på Topp 20 i England og Norge. Hun har også nylig figurert i David Lynchs relansering av Twin Peaks, sammen med artister som Trent Reznor og Eddie Vedder.

Etter en travel festivalsommer her i Norge, er Lissie tilbake i landet til våren. Se www.lissie.com for oppdateringer.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.