Lissie slipper ny låt fra sitt kommende album, og lar fansen strømme seg til musikkvideo

I dag slapp Lissie låten «Best Days» som er hentet fra hennes kommende fjerdealbum «Castles». Låten hadde premiere hos Jo Whiley på BBC Radio 2 i går kveld, og er tilgjengelig i alle strømmetjenester i dag.

Om låten sier hun:

“Best Days is a song of hope. That our best Days aren’t behind us, that in the present moment we are inside of “the good old days” and that life is full of all kinds of exciting surprises & adventures to come! Don’t stop believing that the best is yet to come.”

På det kommende albumet har Lissie utforsket nye sider ved seg selv som låtskriver. Der hun før har jobbet kun med gitar har hun nå gått i en mer digital retning, noe som har resultert i et nytt sound - akkompagnert med Lissie’s alle største instrument, nemlig stemmen.

Musikkvideoen til Best Days er ferdig spilt inn, og fansen oppfordres til å streame låten og følge en fremdriftslinje via lissie.com for å strømme seg til videoslipp.

19. april står hun på en av hovedstadens nye scener, nemlig Røverstaden som åpnet dørene sine denne uken.

Albumet «Castles» slippes 23. mars

www.lissie.com

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.