Lissie slipper ny låt fra sitt kommende album, og lar fansen strømme seg til musikkvideo

I dag slapp Lissie låten «Best Days» som er hentet fra hennes kommende fjerdealbum «Castles». Låten hadde premiere hos Jo Whiley på BBC Radio 2 i går kveld, og er tilgjengelig i alle strømmetjenester i dag.

Om låten sier hun:

“Best Days is a song of hope. That our best Days aren’t behind us, that in the present moment we are inside of “the good old days” and that life is full of all kinds of exciting surprises & adventures to come! Don’t stop believing that the best is yet to come.”

På det kommende albumet har Lissie utforsket nye sider ved seg selv som låtskriver. Der hun før har jobbet kun med gitar har hun nå gått i en mer digital retning, noe som har resultert i et nytt sound - akkompagnert med Lissie’s alle største instrument, nemlig stemmen.

Musikkvideoen til Best Days er ferdig spilt inn, og fansen oppfordres til å streame låten og følge en fremdriftslinje via lissie.com for å strømme seg til videoslipp.

19. april står hun på en av hovedstadens nye scener, nemlig Røverstaden som åpnet dørene sine denne uken.

Albumet «Castles» slippes 23. mars

www.lissie.com

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!