Pink Soda RecordsPink Soda Records

Leona Griffin (16) med ny musikkvideo!

Foto: Sabine Hamberg

Leona Griffin satser som artist i en alder av 16 år! For et halvt år siden gikk Leona inn i studio for første gang, og i dag spilles låtene hennes på radio. "Det føles helt fantastisk...og litt skummelt" sier Leona om den overveldende responsen så langt.

I dag slippes musikkvideoen til Leona Griffins nye singel "This is not a lovesong". Låta ble sluppet for en uke siden, og responsen har vært over all forventning. Låta spiller på radio og har fått bred støtte fra strømmetjenesten Spotify.

Leona Griffin er bare 16 år, men hun skriver låter og synger som om hun ikke har gjort annet. Leona er helt unik og i tiden framover vil hun servere publikum med god musikk, i pop/urban sjangeren. Allerede merkes en økende interesse hos fans og i bransjen for det unge talentet. Leona Griffin skriver ærlige låter, og jobber fram mot en EP til høsten. Her kan man forvente en kjærlighetshistorie, med selvskrevne låter, blandet med lekne og syngbare melodier, både up-beat og mer rolig.

Leona Griffin - This is not a lovesong (Official music video)
Videokanal

Foto: Sabine Hamberg
Leona Griffin
Leona Griffin
Coverart: Edmond Yang

Pink Soda Records ble etablert i 2017, og springer ut fra Stealth Music Publishing. Vi driver med artistutvikling og utgivelse av musikk i Norge og resten av verden, med hovedfokus på popmusikk. Pink Soda har et bredt nettverk, og jobber med mange ulike produsenter, låtskrivere, artister og andre aktører i bransjen. Som plateselskap ligger musikken i sentrum, men vi har også fokus på langsiktige strategier og synlighet på et mangfold av plattformer.

Stealth Music Publishing er et lite musikkforlag i Oslo, grunnlagt av platinatildelte produsent og låtskriver Ketil Schei i 2012. Siden det har 100 millioner av streams blitt generert av våre låtskrivere. Vår musikk skal nå ut til alles hjerter på en delikat måte, enten hvis du er ute for å danse, har kjærlighetssorg, eller tar det rolig i bilen på vei til din favoritt getaway. Stealth Music Publishing huser platinatildelte produsenter og låtskrivere i urban, EDM, Hip Hop, Pop og K-pop sjangrene. Vi elsker musikk, og vi elsker at vår musikk er elsket av så mange. Dette holder oss gående dag og natt. Med høytstående samarbeidspartnere i alle de store markedene, er det lett for oss å sette opp sessions med våre låtskrivere med deres artist eller team.

Leona Griffin - Complicated musikkvideo11.2.2019 13:11:03 CETPressemelding