Leon Bridges til Rockefeller

Han sammenlignes med Otis Redding og Sam Cooke, og 50 år senere er det nettopp Leon Bridges som krediteres for å gjenopplive 1960-tallets rythm and blues og soul. Han er ikke mer enn 26 år gammel, men han har allerede vært Grammynominert og reist verdens rundt med sine konserter. Nå står endelig Norge for tur, 10. mai besøker han nemlig Rockefeller.

Leon Bridges er opprinnelig fra Fort Worth i Texas, og hans vei mot musikken som levebrød minner om en aldri så liten Askepotthistorie. Han lærte seg selv å spille gitar, slik at han kunne akkompagnere sine egne tekster. Han jobbet som oppvasker på restaurant og opptrådte under såkalte ”Open-Mic Nights” rundt omkring i hjembyen.  Han ble oppdaget av Columbia og i juni 2015 var hans debutalbum klart for publikum. ”Coming Home” fikk gode anmeldelser over hele linja, og tittelsporet ble en av de mest virale låtene på Spotify den samme måneden.

Endten du tiltrekkes av soul, rythm & blues eller rett og slett kvalitetsmusikk, vet du hvor du burde befinne deg 10. mai – på Rockefeller.

Billetter i salg fra onsdag 16.mars kl 10.00.

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.