Leon Bridges er tilbake med to nye låter!

Låtene er hentet fra artistens etterlengtede andrealbum.

Den 2 x Grammy-nominerte R&B artisten og låtskriveren Leon Bridges er tilbake, og slapp nettopp to helt nye låter fra sitt kommende andrealbum.

«Bet Ain’t Worth The Hand» og «Bad Bad News» hadde premiere på Zane Lowes ‘World Records’ på Beats 1 på Apple Music tidligere i dag.

Lytt til «Bet Ain’t Worth The Hand» og «Bad Bad News» HER, og følg med for mer info om det kommende albumet.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.