Leon Bridges er tilbake med to nye låter!

Låtene er hentet fra artistens etterlengtede andrealbum.

Den 2 x Grammy-nominerte R&B artisten og låtskriveren Leon Bridges er tilbake, og slapp nettopp to helt nye låter fra sitt kommende andrealbum.

«Bet Ain’t Worth The Hand» og «Bad Bad News» hadde premiere på Zane Lowes ‘World Records’ på Beats 1 på Apple Music tidligere i dag.

Lytt til «Bet Ain’t Worth The Hand» og «Bad Bad News» HER, og følg med for mer info om det kommende albumet.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.