Leiv Vidar årets leverandør – igjen!

For tredje året på rad er Leiv Vidar kåret til Årets Leverandør 2017 av stasjonsdriverne i Circle K.

Fra venstre: Rune Amundsen (stasjonsdriver og leder av Forhandlerrådet), Ann Helen Våge (markedsdirektør i Circle K), Lars Rustad, Bent Western, Ulf Rinnan, Hans Olav Hole og Kenneth Tveit fra Leiv Vidar. Helt til høyre norgessjefen Christoffer Sundby. (Foto: Killian Munch, Circle K Norge)

-Dette hadde jeg absolutt ikke forventet, og vi kommer aldri til å venne oss til å vinne slike gjeve priser.

Mangeårig kundeansvarlig for Circle K i Leiv Vidar AS, Lars Rustad ble veldig overrasket over å vinne prisen for tredje gang. Leiv Vidar ble kåret til årets leverandør i 2013, 2015 og 2016. Han berømmer det gode samarbeidet mellom Leiv Vidar og Circle K på alle nivåer.

En slik pris betyr åpenbart både at våre bidrag ute i butikk oppleves som verdifulle og relevante over hele Norge, og at vi samtidig har lykkes godt med de nye produktene vi i fellesskap har utviklet og lansert. Når vi nå vinner i år igjen inspirerer dette oss bare til å gi enda mer gass i det kommende året, og vi gleder oss til å gå veien videre sammen med Circle K, sier Lars Rustad.

Markedsdirektør Ann Helen Våge viste til at listen over nominerte til Årets Leverandør inneholder mange sterke kandidater. Det er forhandlerne og stasjonsdriverne som har stemt frem vinneren.

Hun trakk blant annet frem at årets leverandør er god på produktutvikling og at de har stort fokus på IK mat og godt varetrykk.