Leiv Vidar «Årets Leverandør» i Circle K

Stasjonsdriverne i Circle K har kåret pølsemakeren Leiv Vidar til «Årets leverandør 2016».

Leiv Vidar er «Årets Leverandør» i Circle K. Fra venstre Ulf Rinnan, Bent Western, forhandlerrådets leder Ole Aksel Håkonsen (delvis skjult i blå skjorte), Hans Olav Hole, Jeanette Amara, Trude Venset Sleire, Lars Rustad og Christoffer Sundby. Foto: Killian Munch/Circle K

Det er tredje gang at pølsefabrikken på Hønefoss i Buskerud får denne hederstittelen av Circle K/Statoil-stasjonene i Norge.

Prisen ble delt ut på Circle K-forhandlernes kongress i Spania, der Leiv Vidar og en rekke andre leverandører er til stede. Leiv Vidar-medarbeideren Lars Rustad fikk prisen for årets KAM (Key Account Manager»

Stasjonsdriverne i Circle K har vurdert leverandørene på kvalitet i det operative arbeidet, bidrag til godt resultat og strategisk viktighet. Leiv Vidar scoret best på de tre kriteriene.

-Leiv Vidar har rekord i deltakelse på Circle K åpninger. De er en fleksibel samarbeidspartner som viser stor forståelse for hurtighet i produktutviklingen. Pølsemakerne på Hønefoss gir også proaktiv og verdifulle råd, og selgerne har veldig gode rutiner når de besøker Circle K-stasjonene. De ivaretar alt fra mattrygghet til salgsfremmende råd og tips, sa norgessjef i Circle K, Christoffer Sundby da han sammen med direktør Trude Venset Sleire og forhandlerrådets leder Ole Aksel Håkonsen overrakte prisen «Årets leverandør 2016» til pølsemakerne i Leiv Vidar på Hønefoss.

-Dette var veldig gledelig, en stor anerkjennelse for den innsatsen vi legger ned hver eneste dag sammen med positive og profesjonelle stasjonsdrivere i Circle K. For de stolte pølsemakerne på Hønefoss er dette en synlig bekreftelse på at topp kvalitet teller, sa en stolt salgs- og markedsdirektør i Leiv Vidar, Hans Olav Hole, da han mottok utmerkelsen i solfylte Spania.

-Og det er ekstra gledelig for Leiv Vidar, som en liten men spesialisert leverandør nok en gang vinner mot store leverandører med betydelig større ressurser.

For ytterligere informasjon, kontakt:

Knut Hilmar Hansen, kommunikasjonssjef Circle K Norge AS, m: 917 38053, e: knusen@circlekeurope.com

Hans Olav Hole, salgs- og markedsdirektør i Leiv Vidar, m: 917 46920, e: hans.olav@leiv-vidar.no