Lara Kutluca fra Oslo til wushu-EM i Russland

Oslojenta har blitt tatt ut til å delta i EM i Moskva som går av stabelen torsdag 10.mai.
Lara under det svenske mesterskapet i mars.

Lara tok 2 gull i det svenske mesterskapet i mars og har sammen med de andre utøverne hatt deler av oppkjøringen sin i Kina i påsken.
Hun var også en av utøverne som mottok Franzefoss-stipendet som ble delt ut i forbindelse med en konsert på Sentralen i slutten av april.

Fra torsdag 10. mai til søndag 13. mai er det EM i tradisjonelle former og fra onsdag 16. mai til søndag 20. mai er det EM i moderne former.

Disse utøverne ble tatt ut til å delta i EM:

Jonas Thorsen Loe (15) fra Sangrok Kwan er kvalifisert i Taolu-klassene Wudang håndform, Wudang våpenform og Xingyiquan.
Lara Kutluca (13) fra Oslo Wushu Team er kvalifisert i Taolu-klassene Wudang håndform, Wudang våpenform og Nanquan.
Ingeborg Hove Gusdal (18) fra Oslo Wushu Team er kvalifisert i Taolu-klassene Wudang håndform, Wudang våpenform og Chaquan.

I tillegg er regjerende Europamester Britt MiRee Abrahamsen og Sverre Helge Bolstad fra Bergen Wushuklubb kvalifisert til Taiji-delen som går av stabelen de første dagene av Wushu-EM.

Lara under det svenske mesterskapet i mars.

+47 21 02 90 00http://www.kampsport.no

Norges Kampsportforbund (NKF) er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 470 medlemsklubber og 33.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.

Følg pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Kampsportforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Norges Kampsportforbund