Depend Norge AS

Lansering av Lothepus «La menn være menn» og «Glamour by Linni» i Bergen i helgen

Produktseriene fra de to reality-kjendisene vekker ekstra stor oppmerksomhet, og det meldes om stor interesse fra forbrukerne. Produktseriene er allerede omtalt som årets julegavetips, og kvaliteten overrasker bransjen. Lanseringen foregikk på First Hotell Marine i Bergen, med ca 200 inviterte gjester.

«La menn være menn»
Lothepus har sammen med Depend utviklet den nye produktserien «La menn være menn». Han ville den skulle lukte av diesel, stål og brent bål. Bare bedre.

Serien består av en parfyme, deodorant, og kombinert dusjsåpe og sjampo. Slagordet har Lothepus selv kommet opp med.

- Serien skal være for vanlige menn og arbeidsfolk i alle aldre. Målet var at den skulle lukte stål, bål og brent diesel, men det endte jo heldigvis opp med å lukte enda bedre, uttaler Leif Einar Lothe, alias «Lothepus», om den nye skjønnhetsserien til Depend.

Selv om Lothepus er en allsidig forretningsmann, så var godlukter langt fra det han trodde ville bli neste satsingsområde.

For et halvår tilbake møtte han derimot tilfeldigvis på salgsdirektør Roberto Palacio i Depend. En samtale mellom dem, utenfor et hotell i Bergen, var spiren til skjønnhetsserien «La menn være menn».

- Hovedfrustrasjonen min var at det var helt umulig å se hva jeg skulle vaske meg med i dusjen. Jeg har lengtet etter en sjampoflaske med stor skrift. Det fikk jeg nå, sier Lothepus.

Lothepus lanserer også egen kvinneparfyme som del av sin serie; «Lothusblomen», der han innrømmer hjelp måtte til av det annet kjønn.

- Her hjalp spesielt samboeren min Randi, og Vendela Kirsebom meg, slik at vi fant frem til den beste godlukta for en kvinne. Randi sier «Lothusblomen» er lett og ren, søt, men ikke for søt, sier han.

«Glamour by Linni»
Linni Meister ønsker at hennes kosmetikkserie «Glamour» for Depend, får kvinner til å føle seg ekstra vakre.

31-åringen fra Bærum lanserer nå sin signaturserie «Glamour» i samarbeid med Depend. Den består av en parfyme, neglelakker og lip-glosser.

- Parfymen er nok den jeg er mest stolt av. Den skal gi assosiasjoner til sterke, flotte og modige kvinner. Siden parfymeflakongen er formet som en rød, høyhælt sko, synes jeg den representerer meg bra. Jeg er jo «født med» høye hæler på beina, sier Linni og smiler.

En ungpikedrøm
En middag med Lothepus, som også har lansert sin egen produktserie med Depend, inspirerte henne til å gjøre det samme som han. Hun kaller samarbeidet med Depend som realiseringen av en gammel ungpikedrøm. Linni Meister var den første i Norge som fikk eget realityshow, «Linni», som gikk på TV2 Bliss. Hun driver nå en av landets største blogger.

- Det er vel mange jenters drøm, og også min ungpikedrøm, å gi ut egen sminke- og parfymekolleksjon. Så jeg føler meg ekstremt takknemlig som fikk muligheten til å gjøre dette, tilføyer hun.

Linni startet sin karriere i rampelyset for 11 år siden som modell. Hun har deltatt i kjente norske TV-programmer som «Skal vi danse», «71 grader nord- Norges tøffeste kjendis», «Farmen Kjendis» og «Fangene på fortet», Sistnevnte kom hun seirende ut av i 2011.

Linni sier hun alltid har elsket lyse og duse farger. Derfor er lipgloss- og neglelakkene hennes i nude- og rosatoner.

- Forhåpentligvis vil produktene gi jenter og kvinner en liten følelse av glamour. Få dem til å føle seg vakre, noe vi alle fortjener å føle oss, sier hun.

For mer informasjon kontakt Janne Jensen på tlf 40 40 42 53, janne@depend.no

Fra helgens lanseringsfest.
Fra helgens lanseringsfest. Fra venstre: Roger Palacio, Niklas Tangen Klein, Linni Meister, Lothepus, Vendela Kirsebom, Roberto Palacio, Iwan Eide Knutsen og Petter Pilgård
Linni Meister
Lothepus
Linni Meister og Lothepus.

Om Depend Norge AS

Depend Norge AS
Gamle Kongevei 82
1712 GRÅLUM

691 66 666http://www.depend.no

Depend Norge AS ble dannet i 1989 og er et søsterselskap til det svenske selskapet Depend Cosmetic AB som startet opp i 1952. På slutten av 90-tallet gikk vi også inn i det danske markedet. I Norge,
Sverige og Danmark leverer vi i dag til over 1500 forhandlere.

Med et fantastisk resultat på hjemmemarkedet var vårt neste steg å utvikle eksporthandelen.
Resultatet har vært svært bra. Dependprodukter er i dag solgt i over 20 land!

Følg saker fra Depend Norge AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Depend Norge AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.