Langsiktig samarbeid trygger arbeidsplassene

Mandal Vakt og Redning AS og Sector Alarm AS har i disse dager inngått en ny langsiktig avtale om levering av bolig- og hyttealarm til kunder i Mandalsområdet. Mandal Vakt og Redning har siden 2001 levert alarm i Mandal- og Lyngdal- og Farsundsområdet og har i dag over 3000 alarmkunder.

Mandal Vakt og Redning AS er enig med Sector Alarm om en ny langsiktig avtale. Her ser vi Kjell-Arne Hagen, Finansdirektør i Sector Alarm sammen med Tormod Sandnes og Roy Manneråk fra Mandal Vakt og Redning AS.

Selskapet har samarbeidet med Sector Alarm siden 2012. -Det har vært noen spennende og gode år og vi er veldig godt fornøyd med samarbeidet. I tillegg har Sector Alarm en veldig god merkevare, som betyr mye for å tiltrekke seg nye kunder og beholde de eksisterende, sier Tormod Sandnes i Mandal Vakt og Redning. – Med en ny langsiktig avtale ser vi veldig lyst på fremtiden. Avtalen trygger arbeidsplassene og gir oss stor tro på fortsatt vekst. I de fem årene vi har samarbeidet har vi økt kundemassen med over 40 prosent.

Årets partner

- Mandal Vakt og Redning AS er en samarbeidspartner vi ønsker å ha med oss videre. De gjør en strålende jobb med å forvalte kundene våre og ble kåret til Årets Partner i 2016. Det har også stor verdi å ha et tett samarbeid med en aktør som har sterk lokal forankring sier Kjell-Arne Hagen i Sector Alarm. Mandal Vakt og Redning har allerede mange kunder, men sammen skal vi vokse ytterligere.

God lokal håndtering

Mandal Vakt og Redning AS er et offentlig godkjent vaktselskap som i all hovedsak dekker Mandal, Lyngdal og Farsund. Selskapet har en samarbeidsavtale med Sector Alarm om montering av boligalarm og tilhørende vektertjeneste. Mandal Vakt og Redning tilbyr med sin erfaring og lokale forankring en god lokal håndtering og oppfølging av sine kunder.

For ytterligere informasjon:

Mandal Vakt og Redning AS

Tormod Sandnes Mobil: 915 78 662

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 520.000 kunder og over 1.750 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. I Norge har selskapet 175.000 kunder og 600 medarbeidere. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Tror på fortsatt kraftig vekst24.8.2018 15:36Pressemelding

Fjoråret ble et godt år for alarmbransjen. Totalmarkedet vokste med over 7 prosent. Viggo Skeisvoll er Chief Operation Officer i Sector Alarm Group og har lang erfaring fra alarmbransjen. Han tror at veksten vil fortsette. -Det er fortsatt over 80 prosent av alle boliger i Norge som ikke har boligalarm, legger du til alle nye boliger som blir bygget og ikke minst hyttemarkedet tror vi på en fortsatt kraftig vekst i årene som kommer.