Landkreditt Bank fornyer avtale med Nets

(Oslo, 27. november 2018) Landkreditt Bank fornyer samarbeidet med Nets innenfor kortutstedelse av bankens debetkort med tilhørende tjenester. Den treårige avtalen som nå er inngått omfatter alle Visa-kort utstedt av banken.

— Vi er en bank i vekst, som med konkurransedyktige priser og enkle, brukervennlige løsninger henvender oss til kunder både i personmarkedet og landbruksmarkedet. Vi har vært svært fornøyde med samarbeidet og hvordan Nets har løst oppgavene for oss så langt. Når vi nå velger å inngå denne avtalen med Nets, innebærer det at vi kan fortsette å tilby gode og effektive korttjenester til våre kunder, sier Einar Storsul, direktør for marked og IT i Landkreditt Bank.

Avtalen som nå er inngått omfatter autorisasjon, avregning og oppgjør av transaksjoner fra Visa-kort, reklamasjonshåndtering, Card Fraud management, håndtering av innkomne kort og nøkkelhåndtering. I tillegg håndterer Nets oppgaver som sikrer at bankens Visalisens overholder kravene til compliance og rapportering.

— Det er gledelig at Landkreditt Bank har valgt å utvide samarbeidet med oss. Banken fremstår som en innovativ aktør som vet å stille krav til sine leverandører. Vi ser frem til å fortsette det veldig gode samarbeidet med banken, sier Staale Rasmussen, Sales Director for Financial services hos Nets i Norge.

Einar Storsul, direktør for marked og IT i Landkreditt, tlf. 23 00 08 66 / 916 02 400, e-post: einar.storsul@landkreditt.no

Hoffsveien 1E

Om Landkreditt Bank:
Landkreditt Bank er en landsdekkende selvbetjeningsbank, startet i 2002. Virksomheten er rettet både mot person- og landbruksmarkedet. Landkreditt Bank er del av Landkredittkonsernet, som ble stiftet som kredittforening i 1915. Landkreditt SA har 9300 medlemmer. Konsernet har 29 milliarder kroner i forvaltningskapital. Landkredittkonsernet har cirka 160 ansatte og omfatter Landkreditt SA, Landkreditt Bank AS, Landkreditt Forsikring, Landkreditt Boligkreditt AS og Landkreditt Forvaltning AS.

Om Nets: