La Liga vises hos Unibet

Det er fortsatt ingen norske kanaler som så har bekreftet å ha kjøpt spansk La Liga, italiensk Serie A eller fransk Ligue 1. Men det er fortsatt mulig for nordmenn å streame kampene – hos Unibet, Europas største spilltilbyder på nett.

- Hos oss har alle mulighet til å se og spille på både La Liga, Serie A og Ligue 1 så lenge de har penger på spillekontoen sin, så våre spillere kan få med seg alle kampene fra første avspark, forteller Steffen Løvholen, PR Manager i Unibet.

- Kampen om rettighetene har pågått en stund nå, og ser ut til å kunne vare enda lenger, og derfor ser vi på et opplegg der vi sender Morten Langli – Unibets egen fotball- og oddsekspert  - til å kommentere La Liga fra og med runde 2. På den måten får norske spillere fotballopplevelsen de fortjener, sier Løvholen.

Bildetekst: Unibets fotballekspert Morten Langli skal kommentere kamper fra La Liga på spillselskapets Tv-kanal.

For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt Steffen Løvholen på steffen.lovholen@unibet.com eller 48298980