La AccurioPress C6100 gjøre jobben – dag etter dag

AccurioPress C6100 sørger for enklere og mer effektive dager for operatø

Konica Minoltas nye flaggskip er klar for markedet: Vår nye AccurioPress C6100-serie med ny og innovativ teknologi som automatiserer fargestyring og optimalisering av tosidig pasning. Dette er maskinen som øker konkurransekraften til ambisiøse trykkerier og gjør hverdagen enklere.

AccurioPress C6100-serien er tilgjengelig som en 85 spm (sider per minutt) eller 100 spm og er laget for store printvolum med lange print-serier.

Vårt nye flaggskip leveres med en innovativ og integrert ICCU fargestyringsenhet. Den nye ICCU enheten automatiserer en rekke prosesser knyttet til fargestyring; – alt fra sanntidsovervåkning av fargegjengivelsen, printkvaliteten og generering av ICC profiler. Optimalisering av tosidig pasning skjer automatisk og kan korrigeres under drift. - Vi vet at driftstabile maskiner er svært viktig for trykkeriene. Spesielt nye ICCU fargestyringenheten vil øke oppetiden, produktiviteten, og printkvaliteten. Hverdagen for operatør blir rett og slett enklere, sier produktsjef Morten Hegge.

Serien støtter i tillegg 400 gsm papir tosidig, og kommer med støtte for arkformat opp til 33 x 75 cm fra papirmagasin. Den leveres med en rekke inline etterbehandlingsløsninger, som gjør dette til en svært allsidig maskinserie. Mer info her.

Vil du se en demonstrasjon av maskinen live? Kontakt Morten Hegge, se info under.

AccurioPress C6100 sørger for enklere og mer effektive dager for operatø

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt  digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.