Kygo og Donna Summer slipper "Hot Stuff"

Kygo slipper sin helt nye remix av Donna Summers Grammy-vinnende, platinaselgende #1-låt «Hot Stuff» i dag.

Originalen, produsert av Pete Bellotte og Giorgio Moroder, har av magasinet Rolling Stone blitt kåret til en av de 500 beste låtene gjennom tidene, og var fokussingelen fra Donna Summers album Bad Girls. Summer vant en Grammy for «Best Female Rock Vocal Performance» det første året prisen ble utdelt, for «Hot Stuff».

«Hot Stuff» blir sluppet sammen med musikkvideo produsert av Lighthouse Films, regissert av Bo Webb og filmet av Brad Walker, med skuespillerene Chase Stokes og Madelyn Cline som er best kjent som John B og Sarah Cameron fra Netflix-serien Outer Banks.

Hør/se HER

Donna Summer is one of my favorite artists of all time. Her catalogue of music is brilliant and her vocals are unmatched. I am honored and humbled to get to work on an iconic track like “Hot Stuff”. This has always been one of those songs that instantly puts me in a good mood and I hope that this version can continue to bring joy and happiness to people who want to celebrate the legendary Donna Summer, forteller Kygo.

FØLG KYGO:

Website | Facebook | Twitter | Instagram