KTV Group vinner kontrakt på Sverdrup

Samsung Heavy Industries har valgt KTV Group til rengjøring av HVAC moduler som er under bygging i Sør-Korea. Arbeidet starter om få uker og varer over 8 måneder.

KTV Group har markert seg med sin kompetanse innen rengjøring av HVAC, og dette er den fjerde kontrakten så langt i Sør-Korea. Denne kontrakten er også den største enkeltstående kontrakten på rengjøring HVAC i selskapets historie.

KTV Group vinner kontrakten først og fremst på kvalitet og lang bransjeerfaring på snart over 30 år.

Vi ser stort potensiale i CDB cleaning i Sør-Korea, der vi kan være med på å påvirke viktigheten av renhold under bygging, som igjen fremmer god HMS, og kvalitet for sluttkunde, sier Kennet Nilsen daglig leder i KTV Group.

KTV Group ble stiftet i Norge i 1992 av gründer Kennet Nilsen. Selskapet har bygget solid kompetanse innen vedlikehold til olje, gass og eiendoms sektorene. KTV Group er i dag tilstede i flere verdensdeler, og vi kan tilby verdensomspennede tjenester.Vi er aktivt ute og søker partnere for etablering i alle land og nasjoner, og har utviklet en helt unik partneravtale. Våre produkter og tjenester skiller seg klart fra mange andre leverandører, spesielt med våre unike vedlikeholdsavtaler hvor vi overtar vedlikeholdsansvar.Strategi for selskapet er langsiktig og over mange generasjoner. Vi har evnen til å tenke langt frem, og vi mener store deler av vedlikehold kommer til å bli utført av roboter, kontrollert via datamaskin.Vår FoU-avdeling har allerede skapt mye innen roboteknologi, og ikke minst markedstilpassede produkter og tjenester. Denne prosessen i selskapet vil aldri stoppe, og vi har evnen til å tenke det andre ikke tør.