KTV Group lander ny 20 års avtale

28.12.2015 06:00 | KTV Group

Denne gangen er det Sameie Sjøfronten OS som tegner 20 års vedlikeholdsavtale på 4 blokker med til sammen 86 leiligheter.

Sameiet ligger i Os kommune like ved Oseana, kjent som operahuset, og er et meget attraktivt område. Administrerende direktør Kennet Nilsen i KTV Group, legger ikke skjul på at han er svært godt fornøyd med denne avtalen.
I avtalen overtar KTV Group vedlikehold på utvendige fasader, grøntareal, daglig renhold, vintervedlikehold og vaktmestertjenester. Kontrakten har en verdi på 15 millioner og sikrer arbeid frem til år 2036.
Vi tror vi vinner denne type kontrakter på bakgrunn av mange år med fokus på utvikling av ny teknologi. Vi har i dag metoder for vask av fasader, og overflatebehandling med nanocoating som våre konkurrenter er langt unna. Vi tenker smartere og er miljøvennlig. På denne måten har vi skapt det som heter vedlikeholdsavtaler, der bygg ikke forfaller før neste oppussing. Avtalene er også svært prisgunstige, og gir forutsigbarhet og trygghet med tanke på kostnader over de neste 20 årene.
KTV Group benytter sanntids dokumentasjonssystemet BlueTag, hvor kunder kan følge alt arbeidet som skal utføres, via en egen nettside. Denne typen dokumentasjon er unik og svært viktig, og ikke minst en trygghet for begge parter sier Kennet Nilsen.

KTV Group har i snart 30 år jobbet aktivt med og skape avtaler som fordeler kostnader for bygg eier og gir 100% kontroll på vedlikehold. Vedlikeholdsavtaler ble først i 2010 presentert for kunder. Til nå har vi nesten 515.000 m2 vi er ansvarlig for og vedlikeholde hvert år. Vårt fokus er å vedlikeholde bygg der vi oppnår en prisvekst for beboer, og en forbedring i bomiljø, og ikke minst 100% kontroll på vedlikehold. Det viktige er at eiere skal slippe og tenke på vedlikeholdsrutiner. Dette er vårt ansvar. KTV Group er sertifisert av Bluetag i henhold til ISO 9001 Kvalitet 18001 HMS og 14001 Miljø.